اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار جنوب:

باید با توجه به کارنامه و سوابق کاندیداها اصلح را انتخاب کنیم

امام جمعه رودبار جنوب گفت: باید با دقت در مناظره‌ها و مشاهده کارنامه و سوابق گذشته کاندیداها بتوانیم بهترین و اصلح‌ترین شخص را انتخاب کنیم.

باید با توجه به کارنامه و سوابق کاندیداها اصلح را انتخاب کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام عباس گروهی در خطبه‌های عبادی - سیاسی این شهرستان با تبریک مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: یکی از مباحث بسیار مهم که در این ایام وجود دارد، صراحت و صداقت است و در این زمینه می‌توانیم از بیانات گهربار حضرت علی (ع) استفاده کنیم تا بتوانیم بهترین تصمیم را در راستای انتخاب اصلح بگیریم.

وی ادامه داد: حضرت علی (ع) بعد از اینکه به حکومت رسیدند در همان آغاز حکومت در نخستین خطبه‌اش بیان داشتند « آنچه می‌گویم به عهده می‌گیرم و خود به آن پایبند هستم و ضامن اجرای آن نیز هستم».

امام جمعه رودبار جنوب خاطر نشان کرد: از این کلام حضرت می‌شود فهمید که سخنان وی شعار و تبلیغ نبوده است و دارای ضمانت اجرایی بودند و در سیاست نباید پنهان‌کاری کرد و مسئله‌ای را که دروغ است، مطرح کرد.

گروهی تصریح کرد: در اندیشه سیاسی و نگاه حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) اصلاح کارها و سروسامان دادن به کار‌ها جز با صداقت‌، شفافیت و صراحت میسر نیست.

وی بیان داشت: صداقت و راستی موجب اصلاح هر چیزی می‌شود و دروغ موجب فساد می‌شود، وعده‌های دروغین قابلیت اجرا را ندارند و چیزی که این روزها باید بیانات رهبری‌، مناظره‌ها، شعار‌ها و تبلیغات افراد را با دقت بررسی کنیم تا بتوانیم به وسیله آن انتخاب شایسته را انجام بدهیم و باید توجه کنیم، کسانی برای مدیریت لایق و شایسته هستند که صادقانه حقایق را با مردم در میان بگذارند و صادقانه رفتار کنند و فردی باشد که مشکلات مردم را در ابعاد مختلف رفع کند و به تمام مسائل اشراف داشته باشد.

امام جمعه رودبار جنوب تصریح کرد: همانطور که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) بیان کردند، بزرگترین حادثه تاریخ بعثت پیامبر اکرم (ص) بوده است‌ و خداوند در سوره جمعه هدف و فلسفه بعثت پیامبر را اینگونه بیان کرده است، تلاوت قرآن برای استفاده بشر انگیزه نزول قرآن و بعثت پیامبر (ص) که این کتاب جاوید برای همیشه و در همه مکان‌ها در دسترس بشریت قرار گیرد.

گروهی همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: باید اصول امام خمینی (ره) را در سیاست داخلی‌، خارجی‌، اقتصادی و فرهنگی مد نظر قرار دهیم و به آن‌ها عمل کنیم و مثل‌ بعضی‌ها که همیشه سنگ امام راحل را به سینه می‌زنند اما تفکر و راه امام راحل را قبول ندارند، نباشیم.

امام جمعه رودبار جنوب در پایان عنوان کرد: باید با دقت در مناظره‌ها و مشاهده کارنامه و سوابق گذشته کاندیداها بتوانیم بهترین و اصلح‌ترین شخص را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/2655/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول