اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

گفتمان کاندیداهای انتخابات گفتمان امام باشد

امام جمعه خورموج گفت: ادبیات و گفتمان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر باید ادبیات و گفتمان حضرت امام باشد.

گفتمان کاندیداهای انتخابات گفتمان امام باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در خطبه‌های نماز جمعه خورموج که با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای امام خامنه‌ای این شهر اقامه شد، ضمن تبریک بعثت نبی گرامی اسلام حضرت محمد (ص) اظهار داشت: هویت بخشیدن به انسان، برقراری عدالت، رشد و تعالی بشریت در جنبه‌های مادی و معنوی و مبارزه با شرک و خودپرستی، توحید و خداپرستی جلوه‌هایی از شاخصه‌های بعثت نبی مکرم اسلام (ص) برای نجات بشریت است.

امام جمعه خورموج بار دیگر ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی را تسلیت گفت و افزود: امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی در قرن حاضر است.

وی به قیام 15 خرداد اشاره کرد و یادآور شد: قیام پانزده خرداد 1342 سرآغاز جدى یکى از بزرگترین رخدادها یعنى انقلاب اسلامى در تاریخ ایران است.

مصلح با اشاره به انتخاب حضرت امام خامنه‌ای توسط مجلس خبرگان به رهبری انقلاب خاطرنشان کرد: بعد از ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، امام خامنه‌ای توسط مجلس خبرگان به رهبری برگزیده شد که این خود از هدایای الهی برای ملت بزرگ ایران اسلامی بود.

وی به سخنان هاشمی رفسنجانی در جلسه مجلس خبرگان اشاره کرد و ادامه داد:  هاشمی رفسنجانی سه مورد استشهاد کردند، مبنی بر اینکه تاکید حضرت امام نسبت به صلاحیت حضرت امام خامنه‌ای برای سکانداری انقلاب اسلامی است.

مصلح افزود: هاشمی رفسنجانی بیان داشتند که ما در شخصیت‌ها کسی را سراغ نداریم که به عنوان رهبری انقلاب معرفی و انتخاب شوند که حضرت امام فرمودند آقای خامنه‌ای صلاحیت و لیاقت و شایستگی آن را دارد.

وی گفت: حضرت آقا جایگزینی برای امام، سکاندار انقلاب و نجاتدهنده کشتی انقلاب اسلامی ایران در طول 20 سال تاکنون هستند و هیچ کس نمی‌توانست اینگونه جهان اسلام را هدایت و اداره کند، به جز حضرت امام خامنه‌ای و انتخاب ایشان از ذخایر بزرگ الهی برای امت مسلمان است.

مصلح خطاب به نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا خاطرنشان کرد: ادبیات و گفتمان آنها ادبیات و گفتمان حضرت امام باشد.

وی گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند اولویت اول مسائل اقتصادی است، اما به این معنی نیست که به مسائل فرهنگی و سایر نیازهای کشور توجه‌ای نشود.

مصلح افزود: دو مناظره برگزار شده است که مناظره اول در بحث اقتصادی و مناظره دوم برنامه‌های فرهنگی بوده است، اما عزیزان می‌آیند و مسائل اقتصادی مطرح می‌کنند.

امام جمعه خورموج گفت: مردم ما بار دیگر با حضور گسترده خود حماسه دیگری خلق خواهند کرد و با انتخاب فرد اصلح زمینه پیشرفت را برای کشور فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/66001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول