اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در گیلان:

تعدد کاندیدا موجب شکست اصلاح‌طلبان در سال 84 شد

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در گیلان خواستار اجماع اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری شد و گفت: تعدد کاندیدا موجب شکست اصلاح‌طلبان در سال 84 شد.

تعدد کاندیدا موجب شکست اصلاح‌طلبان در سال 84 شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عبدالغفار شجاع عصر امروز در گردهمایی حامیان حسن روحانی در این شهر با تأکید بر خلق حماسه سیاسی اظهار کرد: 40 میلیون نفر در انتخابات سال 88 شرکت کردند.

وی به ورود حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: روحانی نماد اصلاحات و سازندگی است و از یاران امام (ره) محسوب می‌شود.

شجاع با اشاره به ورود هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: بعضی از افراد پس از رد صلاحیت هاشمی قصد شرکت در انتخابات را نداشتند، اما با حضور روحانی دوباره به عرصه انتخابات برگشتند.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در گیلان به نقش روحانی در تدوین برنامه چشم‌انداز 20 ساله کشور اشاره کرد و یادآور شد: روحانی فردی مطمئن و امین برای مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی بود و معتدل و با اعتدال است.

وی با بیان اینکه روحانی روزبه‌روز در مصاحبه‌ها با اقبال بیشتری مواجه می‌شود، تصریح کرد: روحانی نماد هاشمی است.

شجاع، روند اجرای کشور در هشت سال گذشته را دارای مشکلاتی خواند و اظهار کرد: امیدواریم با انتخاب رئیس جمهور جدید مشکلات کشور برطرف شود.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در گیلان خواستار اجماع اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری شد و خاطرنشان کرد: تعدد کاندیدا موجب شکست اصلاح‌طلبان در سال 84 شد.

وی با تأکید براینکه اختلافی بین اصلاح‌طلبان وجود ندارد، اظهار کرد: امیدواریم اجماع اصلاح‌طلبان بتواند موجی در جامعه ایجاد کند.

به گزارش فارس، احمد رمضان‌پور نرگسی رئیس ستاد انتخاباتی عارف در گیلان در گردهمایی مذکور حضور داشت.

انتهای پیام/84001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول