اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی ـ 131

مسلمی: سپاه در ترویج نهضت روشنگری به حماسه انتخابات کمک می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت: سپاه در ترویج نهضت روشنگری به حماسه انتخابات کمک می‌کند.

مسلمی: سپاه در ترویج نهضت روشنگری به حماسه انتخابات کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مسلم مسلمی صبح امروز در نشست توجیهی با کاندیداهای شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه در 34 سال پس از انقلاب ایران با انواع تهدیدات مواجه شده است، افزود: ایران اسلامی همواره در برابر این تهدیدات با پیروزی مواجه بوده است.

وی با اشاره به اینکه پایبندی به اصول اسلامی و ایستادگی در خلق حماسه‌های ملت ایران نقش مهمی داشته است، بیان کرد: کاندیداها باید بدانند که نقش مهمی در خلق حماسه سیاسی دارند.

مسلمی با بیان اینکه رهبری تاکید دارند که نگاه به انتخابات ایران بین‌المللی است، اظهار داشت: هدف اصلی دشمن این است که تلاش می‌کند که حماسه حضور را کمرنگ کند.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری تمامی هجمه‌های دشمن خنثی شده است، تصریح کرد: پس از این نیز عمل به توصیه‌های رهبری می‌تواند راهگشا باشد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به اینکه سپاه در حماسه حضور نقش مهمی دارد، یادآور شد: سپاه و بسیج با کمک به نهضت روشنگری به حماسه حضور مردم در انتخابات کمک می‌کند.

وی بیان کرد: کاندیداها دو وظیفه مهم خدمت‌رسانی به مردم با روحیه بسیجی و رعایت قانون در انتخاب شهردار را باید بر خود مهم بدانند.

معاون دادستان آمل نیز در این نشست با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌ها از حضور پرشور مردم در انتخابات خبر می‌دهد، تصریح کرد: بسیاری از ملت‌های دنیا به این انتخابات چشم دوخته‌اند.

جعفری با بیان اینکه باید آسیب‌هایی که که ممکن است به انتخابات صدمه بزند باید بررسی شود، در تذکری به کاندیداها یادآور شد: کاندیداها از به کارگیری افرادی که دارای سوء سابقه هستند در ستادها جلوگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه کاندیداها از دادن وعده‌هایی خارج از حدود اختیارات نیز خودداری کنند، گفت: با توجه به تجمیع انتخابات بررسی نقاط ضعف و قوت انتخابات ضروری است.

انتهای‌ پیام/86011/صا20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول