اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود:

سپاه و بسیج فقط شاخص‌های انتخاب اصلح را بیان می‌کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان شاهرود گفت: سپاه و بسیج فقط شاخص‌های انتخاب اصلح را بیان می‌کنند و با افراد و مصادیق کاری ندارند.

سپاه و بسیج فقط شاخص‌های انتخاب اصلح را بیان می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان، حجت‌الاسلام حسین قرغی در گردهمایی سیاسی که با حضور بیش از 120 نفر در مسجد الهادی شهرک البرز شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت ماه رجب اظهار کرد: ماه رجب، ماه بخشش و رحمت خداوندی و ماه امیرالمومنین، علی(ع) است؛ همه باید تلاش کنیم تا بهره لازم را از این ماه ببریم و آماده ماه ضیافت‏الله شویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: حماسه سیاسی به مفهوم حضور گسترده و با بصیرت کامل مردم در صحنه انتخابات است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان شاهرود افزود: ملت ایران همچنان که از اول انقلاب با حضور خود در صحنه‌های مختلف به اثبات حقانیت و پیام جمهوری اسلامی پرداخته‌اند، باز هم این راه را ادامه می‌دهند.

قرغی خاطرنشان کرد: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، ملت مشت محکمی به دهان ابرقدرت‌هایی که دندان طمع به این ملت دارند و همواره در کمین ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، خواهند زد.

وی تصریح کرد: همه باید دقت کنند که با توجه به شاخص‏ها و معیارها، اصلح را انتخاب کنند و در این راه سپاه و بسیج فقط و فقط شاخص‌های انتخاب اصلح را بیان می‌کنند و با افراد کاری ندارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان شاهرود بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب معیارها و شاخص‌های بسیار روشنی را بیان کرده‌اند و همگان می‌توانند با بررسی روی این شاخص‏ها و نامزدهای انتخاباتی، اصلح را انتخاب و حماسه خود را کامل کنند.

قرغی تاکید کرد: دشمنان به دنبال بهانه‌اند و نباید با اعمال و رفتار خود به دست آنها بهانه دهیم و همه باید به رفتار و حرکات خود توجه کنند تا ملعبه دست دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی نشوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان شاهرود افزود: ایران در کانون توجه جهانیان قرار دارد و همه تلاش آحاد جامعه باید این باشد که انقلاب اسلامی را در جهان عزیز و مقتدر نشان دهند و این با تحقق حماسه سیاسی میسر می‌شود.

انتهای پیام/74003/ح/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول