اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

آمریکا توان تغییر ساختار سیاسی سوریه را ندارد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آمریکا توان ایجاد تغییر سیاسی در سوریه را ندارد گفت: آمریکا و غربی‌ها با تمام حمایت‌ها علاوه بر شکست‌های سنگین در سوریه در افکار عمومی رسوا شدند.

آمریکا توان تغییر ساختار سیاسی سوریه را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علاءالدین بروجردی بعد از ظهر امروز در حاشیه سفری تبلیغاتی برای علی‌اکبر ولایتی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی بندرعباس با بیان اینکه با ایجاد تغییراتی که در مناظره‌ها اعمال شده است، روند انتخابات رو به گرم شدن و نشاط بیشتر است، اظهار داشت: در نظام سیاسی کشور تمامی کاندیداها و گروه‌ها در انتخابات به یک اندازه می‌توانند از زمینه‌های موجود برای تبلیغ انتخابات استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه نکات شاخص انتخابات و روند برگزاری و شیوه آن را می‌شود به رخ جهانیان کشید، افزود: غرب همواره در این راستا با تبلیغات سوء قصد دارد، به تبلیغات کور خود در باب تخریب نظام در افکار عمومی ادامه داد اما تاکنون متحمل شکست‌های بسیاری شده است.

این نماینده مجلس اضافه کرد: باید از انتخابات برای نمایش واقعی ظرفیت‌های فرهنگی و سیاسی استفاده کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر معیشت و امور اقتصادی و همچنین اشتغال از مهمترین دغدغه‌های مردم است، ادامه داد: باید به سمت مردمی‌تر کردن اقتصاد در کشور پیش برویم و این حوزه را به دست مردم بسپاریم.

وی با بیان اینکه رهبری طی روزهای اخیر بیانات ارزنده‌ای داشته‌اند افزود: رئیس جمهور منتخب آینده نباید با جایگاه ولایت فقیه زاویه داشته باشد و باید با سیاست‌های کلان نظام همسو باشد.

به گفته وی، ولایتی از جمله کاندیدایی است که با توجه به سوابقش در نظام شرایط ریاست جمهوری را دارد.

بروجردی در ادامه به برخی از ویژگی‌ها و شاخص‌های ولایتی اشاره و افزود: ولایتی می‌تواند در منطقه و سطح جهانی علمکرد خوبی را با توجه به پیش زمینه‌های فعالیت‌های دیپلماسی داشته باشد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: در دولت ولایتی در صورت پیروزی، سیاست ایران در حوزه هسته‌ای هیچ تغییری نخواهد کرد و حقوق ملت ایران در این راستا احقاق می‌شود.

وی با اشاره به اوضاع منطقه و به ویژه وضعیت سوریه گفت: غربی‌ها به سرکردگی آمریکا طی دو سال اخیر در سوریه نتوانسته‌اند اقبالی پیدا کنند و ساختار سیاسی این کشور کماکان مورد حمایت بخش اعظمی مردم آن است.

بروجردی افزود: امریکا و ایادیش با تمامی حمایتی که از تروریست‌ها دارند تاکنون در سوریه در حوزه افکار عمومی متحمل شکست‌های زیادی شدند.

انتهای پیام/2310/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول