اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

تاکید ولایتی بر اصل 44 قانون اساسی راهگشا است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: تاکید دکتر علی‌اکبر ولایتی بر لزوم اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی راهگشا است.

تاکید ولایتی بر اصل 44 قانون اساسی راهگشا است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدنبی حبیبی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیاست‌های دکتر ولایتی در امور اقتصادی با مواضع رهبری انطباق خوبی دارد چنانکه اجرای بی‌تنازع اصل 44 قانون اساسی و سپردن امور به دست مردم به طور مکرر مورد تایید مقام معظم رهبری بوده است.

رئیس تشکیلات استانی جبهه پیروان خط امام و رهبری اضافه کرد: ولایتی دو محور تولید و مردمی بودن آن را وجهه همت خود قرار داده و این درست همان اصلی است که بر لزوم واگذاری جز در استثنائات صحه می‌گذارد.

وی ادامه داد: موتلفه پایبندی خود به تعهدات را نشان داده و بنا بر بالا و پایین رفتن نظرسنجی‌ها از تکلیف خود دست نمی‌کشد.

حبیبی تصریح کرد: پیروز شدن در انتخابات به عنوان یک حزب مورد علاقه ما است اما به تعهداتی که به روحانیت و نظام سپرده‌ایم بیش از پیروزی پایبند هستیم.

وی با تاکید بر همکاری تنگاتنگ موتلفه با ستادهای انتخاباتی دکتر ولایتی، ابراز داشت: موتلفه هنگامی تکلیف احساس کند پای آن ایستاده و بدون توجه به نتیجه تمام توان خود را در راستای آن بسیج می‌کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: پشتیبانی ما به دلیل آن نیست که از نمد ریاست جمهوری کلاهی نصیب این حزب شود چرا که نیازی به این موضوع نیز نداریم.

وی با اشاره به دیدار خود با آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب نماینده مردم شیراز در مجلس خبرگان رهبری، گفت: در جامعه روحانیت شیراز اکثریت طرفدار دکتر ولایتی هستند اگر چه این رای هنوز اعلام نشده است.

حبیبی افزود: مردم همواره با چرتکه دنیوی به یاری سیاسیون نمی‌آیند چنانکه در موتلفه چند سال است مشکل مالی وجود دارد اما افراد به دلیل آن که با خدا معامله کرده‌اند، بر همکاری خود افزوده‌اند.

وی تصریح کرد: ریاست بر عده‌ای «بله قربان‌گو» هنر نیست بلکه اگر یک مدیر توانست نخبگان را میریت کند، مدیر است.

حبیبی اضافه کرد: باید کسی رئیس جمهور شود که مدیران باتجربه، دلسوز و کارآمد معتقد به انقلاب و نظام را گرد یکدیگر آورد.

وی با اشاره به اینکه رای مردم گاه سبب غرور و گمراهی روسای جمهور گذشته شده است، اظهار داشت: خداوند بعد از فتح مکه به پیامبر نهیب می‌زند که مبادا گرویدن فوج فوج مردم تو را از تسبیح دمادم بازدارد.

انتهای پیام/2448/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول