اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد علی‌اکبر ولایتی در کنگان خبر داد

راه‌اندازی ستاد ولایتی در کنگان، سیراف و بنک

مسئول ستاد علی اکبر ولایتی در کنگان از راه‌اندازی ستاد این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در کنگان، سیراف و بنک خبر داد.

راه‌اندازی ستاد ولایتی در کنگان، سیراف و بنک

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حاج محمد بحرینی چهارشنبه ‌شب در نشست فعالان ستاد دکتر ولایتی در کنگان اظهار داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده و بدون تردید انتخابات خرداد ماه نقش مهمی در تحقق حماسه سیاسی دارد.

وی افزود: باید برای تحقق منویات مقام معظم رهبری اهتمام ورزیم و از تمام امکانات و توانمندی موجود برای این مهم بهره ببریم.

مسئول ستاد علی‌اکبر ولایتی در کنگان خاطر نشان کرد: خوشبختانه از چند روز گذشته ستاد ما در شهرستان کنگان در حوزه خواهران و برادران تشکیل شده است.

وی با اشاره به فعال بودن این ستاد در شهرستان افزود: از روزی که تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری آغاز شد ما نیز فعالیت خود را آغاز کرده و جلسات متعددی با اقشار مختلف شهرستان از شیعه و سنی برگزار کردیم که اقبال عمومی خوبی نیز به این نامزد شده است.

بحرینی بیان کرد: بازاریان، دانشجویان، معتمدین محله‌ها و فعالان مذهبی از جمله اقشاری بودند که با آنها به رایزنی پرداخته و نسبت به جذب آنها اهتمام داریم.

مسئول ستاد ولایتی در شهرستان کنگان گفت: مسئولین کمیته‌های ستاد ما از افراد و محله‌های مختلفی تشکیل شده‌اند که امیدوار هستیم در انجام وظایف محوله به نتایج مورد نظر برسیم.

وی با بیان اینکه ستاد ولایتی در شهر ساحلی بنک و همچنین بندر سیراف نیز فعال است خاطر نشان کرد: ستاد خواهران نیز در شهر کنگان تشکیل شده است.

بحرینی اضافه کرد: علی‌اکبر ولایتی در دوره ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی و همچنین سید محمد خاتمی به عنوان وزیر امور خارجه فعالیت داشت و پس از آن نیز به عنوان مشاور فرهنگی و همچنین مشاور رهبری در امور بین‌الملل خدمت‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول