اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد حامیان مردمی علی اکبر ولایتی در فارس:

ولایتی شنبه به فارس می‌آید

رئیس ستاد حامیان مردمی علی اکبر ولایتی در فارس از سفر این کاندیدای انتخابات در شنبه هجدهم خرداد ماه جاری به این استان خبر داد.

ولایتی شنبه به فارس می‌آید

حجت‌الاسلام محمد تقی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: انتخاب ولایتی به ریاست جمهوری آرامش را به کشور باز می‌گرداند.

تقی زاده خاطرنشان کرد: علی اکبر ولایتی در مراحل مختلف ثابت کرده که یک فرد اخلاقی و اخلاق‌گرا است و در تعاملات سیاسی نیز از اخلاق پیروی می‌کند.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی، کشور به فردی نیاز دارد که بعد از رسیدن به ریاست جمهوری به مناقشات پایان داده و با بسیج ظرفیت‌ها تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی را دنبال کند.

عضو شورای مرکزی ستاد انتخاباتی ولایتی در این استان بیان کرد: ولایتی شنبه هفته آتی ساعت چهار بعد از ظهر در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز در جمع هواداران خود از اقشار مختلف مردم اعم از روحانیون، نخبگان و دانشگاهیان، رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس، فرهنگیان، بازاریان و بانوان حضور یافته و به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

وی تصریح کرد: ولایتی در بدو ورود در گلستان شهدا حضور یافته به شهدای هشت سال جنگ تحمیلی ادای احترام می‌کند.

به گفته وی، علی اکبر ولایتی بنابر نظرسنجی‌ها رتبه نخست اقبال عمومی را در فارس دارد.

تقی زاده ضمن دعوت از تمام علاقمندان ولایتی برای حضوری حماسی در حمایت از وی، ابراز داشت: افرادی که می‌خواهند به هر طریق اعم از مادی یا معنوی و یا با حضور فیزیکی به ولایتی در بحث تبلیغات یاری رسانند می‌توانند به ستاد مرکزی انتخاباتی وی واقع در روبه‌روی پارک آزادی این شهر کوچه 21 مراجعه کنند.

تقی زاده با توجه به پیش‌بینی حضور بیش از 7 هزار نفر در مراسم روز شنبه از عموم افراد علاقمند به کمک در بحث ساماندهی این همایش بزرگ دعوت به همکاری کرد.

به گزارش فارس، ولایتی در سفر به مرکز استان فارس علاوه بر دیدار مردمی در جلسه هم‌اندیشی اعضا و مسئولان ستادهای انتخاباتی خود در شهرستان‌ها و بخش‌های استان فارس حضور می‌یابد.

انتهای پیام/ 2448/ک30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول