اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی:

پیروی از ولایت‌فقیه صلاحیت کاندیدا را محرز می‌کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی گفت: افرادی که در گذشته و هم‌اکنون پیروی از ولایت‌فقیه را در کارنامه خود دارند از صلاحیت حضور در انتخابات برخوردار هستند.

پیروی از ولایت‌فقیه صلاحیت کاندیدا را محرز می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سیدمحمود مرویان حسینی صبح امروز در گردهمایی مسئولان هیئت‌های مذهبی خراسان‌رضوی اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان خراسان‌رضوی از موثرترین مجموعه‌های شبکه‌های اجتماعی هستند که با انگیزه‌های دینی و مردمی تشکیل شده‌اند.

مرویان حسینی با بیان اینکه امروز کشور باید سیاست‌های خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی و دینی، اسلامی و مردمی و در فضای حقیقی و مجازی دنبال کند، تصریح کرد: باید با تلاش، از ارزش‌ها و اصالت‌های انقلاب اسلامی حفظ و پاسداری کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی گفت: هیئت‌های مذهبی به واسطه خدمت به اهل بیت جایگاهی ویژه در میان مردم پیدا کرده‌اند و باید از این جایگاه و سرمایه به درستی استفاده کنیم.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری فرصتی است تا افرادی که صلاحیت دارند بتوانند برای خدمت به دین و ارزش‌های انقلاب اسلامی خدمتگزاری کنند.

مرویان‌حسینی با بیان اینکه افرادی که در گذشته و هم‌اکنون پیروی از ولایت فقیه را در کارنامه خود دارند از صلاحیت برخوردار هستند، تاکید کرد: افرادی می‌توانند برای نظام کار کنند که توانایی کامل داشته و اقتصاد کشور را با مدیریت خود بهبود بخشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی بیان کرد: بیانات مقام معظم رهبری شاخص ارزشمندی در انتخاب فرد اصلح است و ایشان تاکید کرده‌اند که فرد منتخب باید فردی ارزشی، مردمی، قانونگرا و اهل تدبیر باشد.

مرویان حسینی تصریح کرد: مسئولان هیئت‌های مذهبی توجه داشته باشند باید از سرمایه‌های ماندگار انقلاب در مسیر عزت جامعه اسلامی مراقبت کرد و همه افراد برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای تلاش کنند.

انتهای پیام/70022/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول