اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

مردم فرد اصلح را براساس معیارهای رهبری انتخاب کنند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: ملت ایران با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های اخذ رأی فرد اصلح را براساس معیارهای مقام معظم رهبری انتخاب کنند.

مردم فرد اصلح را براساس معیارهای رهبری انتخاب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی در جلسه شورای اداری استان لرستان که در استانداری این استان برگزار شد، ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام و قیام 15 خرداد به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: 24 خرداد روز امتحان بزرگ ملت ایران است.

وی با بیان اینکه ملت ایران باید حماسه مدنظر مقام معظم رهبری را خلق کنند، افزود: باید 24 خرداد روز ایستادگی و ارزش‌ها و حاکمیت قانون و مردم‌سالاری دینی باشد.

امام‌جمعه خرم‌آباد گفت:‌ کسانی که خیال می‌کنند با سازش با استکبار و غرب مشکلات اقتصادی حل می‌شود، اینها تصورهای عوامانه است.

میرعمادی تصریح کرد: حضور در انتخابات یک وظیفه است که امام راحل و امروز مقام معظم رهبری تأکیدات فراوانی بر این فرضیه داشته‌اند و 24 خرداد ملت ایران با حضور خود مشت محکمی به دهان آمریکا و استکبار می‌زنند.

وی با بیان اینکه باید 24 خرداد روز تجدید بیعت با امام و رهبری انجام گیرد، گفت: 24 خرداد باید روز تشدید رأی به نظام جمهوری اسلامی باشد و یکی از سفارشات امام (ره) حضور در صحنه‌های انقلاب اسلامی و عرصه انتخابات بوده است.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه نباید کاری کنیم که موجبات دلسردی مردم فراهم شود، چراکه این کار دشمن است، اذعان داشت: تشویق و ترغیب مردم در عرصه انتخابات وظیفه همه اقشار مختلف جامعه است.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه پشتیبانی از ولایت فقیه یکی دیگر از سفارشات امام راحل بوده است، یادآور شد: مخالفت آمریکا با ایران به خاطر عنصر ولایت فقیه است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: حفظ نظام جمهوری اسلامی وحدت و اتحاد از دیگر سفارشات امام راحل بوده که امروز نیز مقام معظم رهبری بر آنها تأکید دارد.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: امروز اندیشه ناب ولایت در کشور حاکم است و در طول تاریخ نشان داده، کسانی که با رهبری و ولایت ذره‌ای انحراف داشته‌اند خود نیز فهمیده‌اند که در دل مردم جایی ندارند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: بعضی از افراد در سال 57 با هواپیمای امام راحل پائین آمدند اما در سال 68 در تشییع پیکر پاک امام راحل خبری از آنها نبود امام جمعه خرم‌آباد گفت‌: امروز رهبر معظم انقلاب عناصر سازش‌کار و انحراف را در جامعه کنار گذاشته است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از سفارشات امام راحل رعایت قانون و مقررات بوده که باید خدا را شاکر باشیم امروز مقام معظم رهبری مسئله قانون را در کشور نهادینه کرده است.

حجت‌الاسلام میرعمادی با بیان اینکه تخطی از قانون خلاف شرع و برخلاف سخن مقام معظم رهبری است، ابراز کرد: ‌به برکت رهبری مقام معظم رهبری امروز اندیشمندان و افراد تأثیرگذار در جامعه ما با اندیشه‌های والا دارند تلاش و کار می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه امروز الحمدالله فضای حضور حداکثری در کشور و به خصوص استان لرستان فراهم شده است، متذکر شد: ملت ایران باید مواظب دشمنان نظام باشند، چراکه آمریکا و استکبار درصدد کمرنگ کردن حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی هستند.

حجت‌الاسلام میرعمادی با بیان اینکه امام راحل مسئله استکبارستیزی را بارها سفارش کرده است و امروز نیز مقام عظمای ولایت بر این مسئله تأکید دارد، اضافه کرد: تمام انتخابات ایران اسلامی طی این 34 سال با حضور حداکثری مردم باعث شده که نقشه‌های شوم دشمنان نقش برآب شود.

وی در ادامه به بیست و چهارمین سالگرد رحلت امام اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) یک شخصیت بی‌نظیر در عالم است که تمام زندگی سیاسی، علمی، معنوی و ... ایشان بی‌نظیر بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: کارهای امام در اسلام و مردم خلاصه می‌شد و باید گفت که جاودانه ماندن نهضت امام به برکت درسهایی است که ایشان به ما داده است.

وی از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان خواست مراسم سالگرد امام راحل و پانزده خرداد را با شکوه خاصی در لرستان برگزار کنند.

انتهای پیام/2304/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول