اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسن روحانی:

آیت‌الله طاهری از بیان عمومی نظرات امام در دوران طاغوت نمی‌ترسید

کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دوران طاغوت از نزدیک شاهد بیان بی‌هیچ واهمه نظرات امام (ره) توسط آیت‌الله طاهری در بین مردم بودم.

آیت‌الله طاهری از بیان عمومی نظرات امام در دوران طاغوت نمی‌ترسید

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در حاشیه مراسم تشییع اولین امام جمعه اصفهان پس از انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تأکید بر اینکه آیت‌الله طاهری از ارکان روحانیت مبارز و انقلابی اصفهان و کشور بودند، اظهار کرد: در سال‌های خفقان ندایی که از اصفهان در امر مبارزه با طاغوت شنیده می‌شد، ندای ایشان بود.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله طاهری از چهره‌های برجسته و یاران نزدیک به امام خمینی (ره) بودند، افزود: ایشان پس از انقلاب نیز همواره در کنار امام بوده و امام نیز نسبت به ایشان لطف خاصی داشتند.

کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه آیت‌الله طاهری در مبارزه علیه رژیم ستمشاهی شناخته شده است، تصریح کرد: ایشان در دفاع مقدس نیز فعالیت چشمگیری داشته و فرزندشان را نیز در این راه هدیه نمودند.

وی با اشاره به اینکه ایشان همواره از خود یک چهره خدوم ، انقلابی و فداکار در ذهن مردم ایران و اصفهان برجا گذاشت و رحلت آیت‌الله طاهری ضایعه بزرگی برای مردم ایران، اصفهان، حوزه‌های علمیه و روحانیت مبارز سراسر کشور به حساب می‌آید، ادامه داد: مردم هرگز خدمات ایشان را فراموش نمی کنند، چراکه ایشان را به عنوان یک عالم، دانشمند، مجتهد فرهیخته و فعال در صحنه می شناسند.

روحانی با بیان اینکه در بین سال‌های 53 تا 57 هر ساله برای ایراد سخنرانی به اصفهان سفر می‌کردم، عنوان کرد: از نزدیک شاهد بیان بی‌هیچ واهمه نظرات امام توسط آیت‌الله طاهری در بین مردم بودم.

وی ابراز کرد: باید این ضایعه بزرگ را به مردم ایران و به ویژه مردم اصفهان که همیشه در صحنه‌های انقلاب و مبارزه با طاغوت پیشتاز بوده‌اند، تسلیت بگوییم.

انتهای پیام/2301/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول