اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل:

انتخابات را در کمال آرامش برگزار می‌کنیم

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: تلاش وافری را به کار گرفتیم تا انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در کمال آرامش و اطمینان‌بخشی به مردم برگزار شود.

انتخابات را در کمال آرامش برگزار می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار ابراهیم کریمخانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام و یوم‌الله 15 خرداد در اردبیل اظهار داشت: نیروی انتظامی با بسیج تمام امکانات در این 10 روز می‌کوشد فضای انتخاباتی سالمی را مهیا کند تا ضمن بالا رفتن مشارکت مردم بدون کوچکترین تخلف، کاندیداها توانمندی‌ها و برنامه‌های خود را به مردم ارائه کنند.

وی روسای ستادهای کاندیداهای ریاست جمهوری و نامزدهای شورای شهر را به پرهیز از التهاب و راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی فراخواند و گفت: بهتر آن است که تمامی تبلیغات و برنامه‌ریزی‌ها به صورت مطلوب و مناسب اتفاق بیفتد تا فرصت برای سوء استفاده دشمنان فراهم نیاید.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینکه تمهیدات لازم با همکاری شهرداری و فرمانداری برای تبلیغات میدانی کاندیداها در قالب سخنرانی، پوستر و اقلام دیگر تبلیغاتی فراهم شده است، یادآور شد: هر حرکتی که خارج از دایره عرف، قانون و معمول صورت گیرد قطعاً پیگرد قانونی داشته و با متخلفان برخورد می‌شود.

کریمخانی حساسیت فضای انتخاباتی و ضرورت تکریم و احترام به تمام کاندیداهای شوراهای شهر و روستا و نامزدهای ریاست جمهوری را یادآور شد و افزود: نباید بیهوده به دست دشمن گزک داد.

این مسئول با گرامیداشت یاد و نام امام خمینی (ره) تصریح کرد: این ابرمرد تاریخ الگوی مبارزات اسلامی قرن معاصر است که به یک الگوی پایداری در جامعه اسلامی و کشورهای آزاده دنیا تبدیل شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل ابراز داشت: بیدار‌باشی که امام راحل در 35 سال اخیر به دنیا داده است بیدار‌باش واقعی در شکستن بت‌های مستکبران و طاغوتیان زمان است.

کریمخانی ادامه داد: اگر امروز دنیای استکبار تحمل عظمت و ابهت انقلاب اسلامی را ندارد به واسطه کینه‌توزی آنهاست که انقلاب اسلامی را سدی بزرگ در برابر خواسته و منافع خود می‌دانند.

وی از امام بزرگوار به عنوان بیدار‌گر واقعی و احیاگر ارزش‌ها یاد کرد و گفت: همه ما وظیفه داریم که در تبعیت از این ابر‌مرد تاریخ و نائب برحق‌اش رهبر فرزانه انقلاب در 24 خرداد و در خلق حماسه سیاسی پیشقدم شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل در پایان سخنان خود یاد و خاطره شهدای 15 خرداد را گرامی داشت و تصریح کرد: این شهدا به معنای واقعی حرکت آغازین انقلاب اسلامی را با شایستگی رقم زده و بستری را خلق کردند تا امروز بعد از نیم قرن در طلیعه آزادی و ارزش‌های والای انسانی همه چشم انتظار ظهور موعود حقیقی هستند تا از یوغ مستکبران رهایی پیدا کنند.

انتهای پیام/62005/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول