اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

207 شعبه سیار و ثابت برای جمع‌آوری آرای مردم دشتستان

فرماندار دشتستان گفت: 207 شعبه سیار و ثابت برای جمع‌آوری آرای مردم دشتستان در نظر گرفته شده است.

207 شعبه سیار و ثابت برای جمع‌آوری آرای مردم دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی ظهر امروز در نشست مسئولان با نامزدهای شوراهای اسلامی شهرهای دشتستان اظهار داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده و باید در خلق این حماسه‌ها از تمام توان خود بهره ببریم.

وی افزود: برگزاری مطلوب و باشکوه انتخابات باید مهم‌ترین مسئله باشد و همه مسئولان و مردم باید وظیفه خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

فرماندار دشتستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها خاطر نشان کرد: با توجه به این که دو انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب شوراهای اسلامی شهرها و روستاها همزمان با هم برگزار می‌شود، نباید یکی تحت‌الشعاع دیگری قرار گیرد.

خرمی با بیان اینکه هر دو انتخابات از اهمیت خاص و ویژه‌ای برخوردارند گفت: حضور باشکوه و مقتدرانه مردم در انتخابات 24 خرداد ماه باعث توسعه، پیشرفت و عمران و آبادی ایران اسلامی و موجب یأس و نابودی دشمنان انقلاب خواهد شد.

فرماندار دشتستان یادآور شد: مردم همواره ثابت کرده‌اند در عرصه دفاع از نظام و انقلاب و ارزش‌ها پیشگام هستند و اطمینان داریم بار دیگر حضور باشکوه مردم موجبات یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: باید با همدلی و وحدت و حرکت در مسیر ولایت فقیه برای سربلندی ایران اسلامی گام برداریم.

وی با اشاره به تعداد نامزدهای انتخابات در دشتستان گفت: در انتخابات شوراهای شهر و روستای دشتستان 761 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که 46 نفر از این تعداد را بانوان تشکیل می‌دهند.

خرمی اذعان داشت: 207 شعبه سیار و ثابت برای جمع‌آوری آرای مردم دشتستان در نظر گرفته شده که 194 شعبه ثابت و 13 شعبه سیار هستند.

فرماندار دشتستان اذعان داشت: باید با خلق حماسه سیاسی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

انتهای پیام/2452/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول