اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وارثان قیام 15 خرداد

مشهد شهدای 15 خرداد گلباران شد

پل باقرآباد قرچک، مشهد شهدای 15 خرداد 1342 شهرستان‌های پیشوا و ورامین با حضور گسترده مردم گلباران شد.

مشهد شهدای 15 خرداد گلباران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرسان‌های استان تهران، پل باقرآباد قرچک، مشهد شهدای 15 خرداد 1342 شهرستانهای پیشوا و ورامین با حضور گسترده وارثان قیام 15 خرداد گلباران شد.

این مراسم در فضایی معنوی با حضور حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه قرچک، حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، سیدجمال جلیلی سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین، رضا ریاحی فرماندار شهرستان قرچک و عبدالعلی قاسم‌پور شهردار قرچک و جمعی از مسئولان شهرستان و خانواده‌های معظم شهدای قیام خونین 15 خرداد 42 در محل شهادت قیام کنندگان برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: پل باقرآباد خیلی حرف دارد، اگر این پل زبان داشت خیلی حرفها می زد و از رشادت و مردیهای بزرگمردان این دیار حکایت می کرد.

حجت‌الاسلام محمودی افزود: آن روز رژیم سفاک پهلوی، مردم مظلوم و بی گناه را به جرم دفاع از نایب بر حق امام زمان(عج) و ولایت فقیه به شهادت رساند و خداوند به غربت آن شهیدان عزت بخشید و امروز انقلاب اسلامی به برکت خون آن مردان غیرتمند در اوج قدرت است.

عبدالعلی قاسم‌پور، شهردار قرچک در این مراسم اظهار داشت: نشان غالب در 15 خرداد 42 شهرستانهای ورامین و پیشوا کفن بود و کفن پوشان ما که پدرانمان بودند، در آن سال کفن پوش به جنگ دشمنان اسلام و ولایت رفتند.

در پایان، مردم و مسئولان شرکت‌کننده در این مراسم معنوی با اهدای شاخه‌های گل نسبت به مقام شهدای مظلوم 15 خرداد ابراز احترام کردند. 

انتهای پیام/2462/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول