اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کلانشهر قم خبر داد

نصب المان‌های 14 و 15 خرداد در قم

به مناسبت عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و همچنین سالروز قیام خونین 15 خرداد، المان‌های مناسبتی این ایام در سطح شهر نصب و اکران شد.

نصب المان‌های 14 و 15 خرداد در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد موسوی‌منش مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: در راستای بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل، معمار بزرگ انقلاب اسلامی، نمایی خاطره‌انگیز از حسینیه جماران، یادگاری از میعادگاه امام خمینی (ره) با هموطنان به صورت المان تهیه و در ورودی شهر در آزادراه تهران ـ قم نصب شده است.

وی ادامه داد: همچنین با فرا رسیدن سالروز قیام خونین 15 خرداد سرآغاز انقلاب بزرگ اسلامی ایران در راستای بازتاب جنایات رژیم پهلوی و ایستادگی مردم انقلابی، مطابق معمول مناسبت‌های پیشین، المان 15 خرداد در قم طراحی، ساخته و نصب شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کلانشهر قم افزود: المان 15 خرداد، نمادی برگرفته از گل لاله و نمایانگر فرهنگ شهادت و ایستادگی در ابعاد 400 در 300 سانتیمتر از متریال فلز ساخته شده و در بلوار 15 خرداد، دوربرگردان مقابل معاونت خدمات شهری و آتش‌نشانی نصب شده است.

موسوی‌منش گفت: این المان شهری که به صورت ثابت طراحی و نصب شده با سه رنگ سرخ، سپید و سبز همچون پرچم مقدس کشورمان رنگ‌آمیزی و اکران شده است.

وی یادآور شد: سازمان زیباسازی شهرداری کلانشهر قم پذیرای طرح‌ها و پیشنهادات شهروندان برای ساخت و اجرای المان‌های مناسبتی است و شهروندان و هموطنان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه تعامل با سازمان با شماره تلفن 38860001 و کد 0251 یا پست الکترونیک qomziba@gmail.com واحد روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قم تماس بگیرند.

انتهای پیام/2258/م/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول