اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه

آیین بزرگداشت بنیانگذار انقلاب و شهدای 15 خرداد در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: با حضور حجت‌الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل و قیام خونین 15 خرداد در اردبیل برگزار می‌شود.

آیین بزرگداشت بنیانگذار انقلاب و شهدای 15 خرداد در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظر‌پور صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های 14 و 15 خرداد در اردبیل اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور از ساعت 10:30 صبح فردا مراسم یادبود بنیانگذار کبیر انقلاب در مسجد سرچشمه اردبیل و با حضور مسئولان کشوری و استانی با تدارک برنامه‌های متنوع نظیر تلاوت قرآن و عزاداری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دستجات و هیئت‌های عزاداری فردا در 14 خرداد اقامه عزا کرده و در رحلت جانسوز بنیانگذار انقلاب اسلامی و بت‌شکن روزگار بر سر و سینه می‌زنند، خاطرنشان کرد: هیئت‌ها و گروه‌های عزاداری و دستجات سوگواری بعد از طی کردن مسیر‌های مختلف شهر در مسجد سرچشمه گرد هم می‌آیند و در پاسداشت 14 خرداد یاد و نام امام راحل آن پیر مراد و سفر کرده را گرامی می‌دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل یادآور شد: در این مراسم قرار است علاوه بر عزاداری و نوحه‌سرایی نماینده ولی فقیه در سپاه سخنرانی کرده و ابعاد مختلف نهضت انقلاب اسلامی را تبیین کند.

نظر‌پور گفت: برنامه 15 خرداد ماه نیز در پاسداشت 15 هزار شهید این قیام تاریخی در مسجد سرچشمه اردبیل و از ساعت 11 همزمان با یادواره شهدای سه ماهه اول مرکز استان برگزار شده و علاقمندان می‌توانند در این برنامه‌های معنوی و ارزشی شرکت کنند.

این مسئول عنوان کرد:‌ علاوه بر مرکز استان در تمام شهرها، بخش‌ها و روستاهای استان مردم در برنامه‌های گرامیداشت 14 و 15 خرداد در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا گرد هم می‌آیند و این دو مناسبت را پاس می‌دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به نقش بی‌بدیل امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی و حضور مقتدرانه در برابر تمام ترفندها و توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و بیان داشت: حضرت امام خمینی نقش بی‌بدیلی را در بیداری اسلامی و آگاهی جامعه بشری داشته به طوری که امروز تمام آزادیخواهان دنیا حریت خود را مدیون امام راحل هستند.

نظر‌پور افزود: حضور در محافل و مجالس عزاداری سالگرد رحلت امام راحل کمترین ادای دین و وظیفه در برابر ابهت و عظمت بنیانگذاری است که با همراهی مردم عظیم‌ترین حرکت تاریخ معاصر را در شکستن بت‌ها و قدرت شیاطین خلق کرد.

وی با گرامیداشت 15 خرداد ادامه داد: حضرت امام همیشه از شهدای امروز با نزدیکی و قرین به شهدای کربلا یاد می‌کرد چرا که مردم با حضور سیل‌آسای خود و با انگیزه الهی در 15 خرداد از مرید و مراد خود دفاع کردند و با تقدیم 15 هزار شهید این روز در تاریخ جاودانه انقلاب اسلامی همیشه و در همه حال به یادگار ماند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در پایان سخنان خود تصریح کرد: آنچه که در این زمینه یک کار ارزشمند و مهم به نظر می‌رسد استمرار همان حضور در ادامه عرصه‌ها و صحنه‌های انقلاب است که قطعاً منجر به خلق حماسه 24 خرداد و حضور آگاهانه مردم در صحنه خواهد شد.

انتهای پیام/62006/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول