اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع):

فاکتورهای پرداخت وام 5 میلیون تومانی ازدواج در حال تدوین است

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع) از برنامه صندوق برای پرداخت تسهیلات ازدواج به صورت‌ها و مبالغ مختلف 3 تا 5 میلیون تومانی خبر داد و گفت: سن ازدواج و تحصیلات از جمله فاکتورهای دریافت وام 5 میلیون تومانی است.

فاکتورهای پرداخت وام 5 میلیون تومانی ازدواج در حال تدوین است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی حسین‌نژاد عصر امروز در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان که در استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه این صندوق در اول راه است، اظهار داشت: ادامه موفقیت این صندوق به حمایت مسئولان نیاز مبرم دارد.

وی با بیان اینکه صندوق مهر امام رضا (ع) با کم‌ترین امکانات تأسیس شده است،‌ اضافه کرد: این صندوق یک هزار و 365 پرسنل دارد.

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع) 24 تیرماه سال 85 را زمان تأسیس صندوق مهر امام رضا (ع) در کشور عنوان و تصریح کرد: در آن زمان وام ازدواج با سقف 400 هزار تومان و اغلب به افرادی اعطا می‌شد که آشنا داشتند.

*آسان‌سازی پرداخت تسهیلات

وی، آسان‌سازی اعطای تسهیلات را در بخش ازدواج از اقدامات شاخص صندوق مهر امام رضا (ع) اعلام کرد و ادامه داد: با کاهش ضامن 4 هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج به مردم اعطا شد.

حسین‌نژاد، مبلغ معوقات تسهیلات ازدواج پرداخت شده به 2 میلیون و 800 هزار نفر را 40 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این مبلغ باید با میزان تسهیلات 4 هزار میلیارد تومانی مقایسه شود که در مقایسه به دیگر معوقات بانکی ناچیز به شمار می‌رود.

وی تأکید کرد: تاریخ نشان داده است که هر وقت ما به مردم اعتماد کردیم، مردم پاسخ اطمینان و اعتماد را به شایستگی داده‌اند.

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع) به تغییرات صورت گرفته در طول زمان در مورد مبلغ و نحوه تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان اشاره و عنوان کرد: این تغییرات در بخش ازدواج به صورت پرداخت تسهیلات برای خرید کالای ایرانی اضافه شده است.

وی به تعلیق به وجود آمده در بخش پرداخت تسهیلات ازدواج اشاره و اضافه کرد: این کار به دلیل یک کار غیرکارشناسی صورت گرفته که در آستانه حل شدن است.

حسین‌نژاد از برنامه صندوق مهر امام رضا (ع) برای پرداخت تسهیلات ازدواج به صورت‌ها و مبالغ مختلف 3 تا 5 میلیون تومانی خبر داد و افزود: وام 5 میلیون تومانی به افرادی پرداخت می‌شود که شاخص‌هایی مانند سن ازدواج و یا تحصیلات دکترا داشته باشند که البته طرح نهایی هنوز آماده نشده است.

*ورود صندوق مهر امام رضا (ع) به فعالیت‌های اجتماعی

وی از ورود صندوق مهر امام رضا (ع) در خدمات اجتماعی در مورد ازدواج خبر داد و تأکید کرد: این ورود به دلیل هم‌نامی این صندوق با امام هشتم(ع) است.

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع) متذکر شد: صندوق مهر امام رضا (ع) با توجه به کارشناسی انجام شده و نیاز جامعه تأسیس شده است.

وی به دیدگاه‌های رایج سرمایه‌گذاری و ارائه تسهیلات در جهان کنونی اشاره کرد و گفت: اقتصاد آزاد رایج در 10 تا 15 کشور دنیا، اقتصاد دولتی به منزله دخالت دولت در همه امور و اعتبارات خرد که منجر به حل مشکلات مردم می‌شود، سه روش رایج در جهان کنونی هستند.

حسین‌نژاد، مشاوره، ارزیابی طرح و نظارت مستمر را از خدمات ارائه شده توسط صندوق مهر امام رضا (ع) برشمرد و اضافه کرد: در این راستا کلاس‌های آموزشی متعددی دایر می‌شود.

وی با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده برای تعاونی‌های بالای 10 نفر تصریح کرد: اگر صندوق مهر امام رضا (ع) زنجان توان جذب این اعتبارات را داشته باشد، می‌تواند دو برابر سهمیه جذب کند.

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع) از افزایش سهمیه استان زنجان در بخش پرداخت تسهیلات روستایی خبر داد و افزود: تعداد روستاهای استان زنجان از 19 به 30 رسیده است.

وی به ورود صندوق مهر امام رضا (ع) به بخش حوادث غیرمترقبه اشاره کرد و اذعان داشت: این صندوق جزو نخستین دستگاه‌های حاضر در مناطق زلزله‌زده آذربایجان و بوشهر بود.

حسین‌نژاد از آماده بودن اعتبارات بخش طرح‌های دانش‌بنیان خبر داد و ابراز داشت: این بخش 2 میلیارد تومان اعتبار دارد که اگر جذب نشود، برگشت می‌خورد.

انتهای پیام/73004/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول