اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی گچساران عنوان کرد

پرداخت 300 میلیون ریال تسهیلات ازدواج به مددجویان بهزیستی گچساران

رئیس اداره بهزیستی گچساران گفت: به 60 مددجوی زیر پوشش این نهاد تسهیلات ازداوج به میزان 300 میلیون ریال پرداخت شده است.

پرداخت 300 میلیون ریال تسهیلات ازدواج به مددجویان بهزیستی گچساران

سید مهران کشاورز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: دستورالعمل اجرایی ستاد ازدواج و امور جهیزیه بهزیستی در راستای برنامه‌ریزی لازم به منظور حمایت و کمک به ازدواج و تأمین جهیزیه جامعه هدف و مددجویان توسط اداره بهزیستی گچساران در طول سال اجرایی می‌شود.

وی ابراز داشت: دین مبین اسلام، پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) تأکیدات فراوانی در زمینه توجه به امر مقدس ازدواج دارند.

رئیس اداره بهزیستی گچساران بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف بهزیستی که متولی اصلی حمایت از معلولان و محرومان جامعه است، برنامه‌ریزی لازم به منظور حمایت و کمک به ازدواج و تأمین جهیزیه جامعه هدف و مددجویان زیر پوشش خود است.

هفت نفر از مددجویان بهزیستی گچساران بیمه کارفرمایی دریافت کردند

کشاورز یادآور شد: اداره بهزیستی گچساران در راستای تشویق و حمایت از زنان سرپرست خانوار و کارآفرینی جامعه هدف خود و نیز حمایت از ازدواج جوانان زیرپوشش خود، برنامه‌‌ها و طرح‌های مختلفی در طول سال اجرایی می‌کند.

وی با بیان و تشریح برخی عملکرد واحد اشتغال اداره بهزیستی گچساران در سال 91، اعطای تسهیلات ازدواج مرحله دوم به میزان پنج میلیون ریال به 60 مددجو و نیز اهدای کارت هدیه به مبلغ پنج میلیون ریال به 61 زوج زیرپوشش را از جمله اقدامات حمایتی بهزیستی در راستای ازدواج جوانان عنوان کرد.

کشاورز تشکیل 20 پرونده تسهیلات مشاغل کسب و کار، تشکیل 15 پرونده تسهیلات مشاغل خانگی، معرفی و تجلیل از دو نفر از مددجویان سرپرست خانوار زن به عنوان زنان کارآفرین برتر و معرف و تجلیل از 10 نفر از بانوان سرپرست خانوار موفق با اهدای کارت هدیه را از دیگر اقدامات حمایتی این نهاد برشمرد.

وی با بیان این‌که 35 نفر از بانوان دارای طرح‌های مختلف مشاغل خانگی برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند، افزود: دو نفر از مددجویان زن بی‌سرپرست زیرپوشش بهزیستی گچساران تسهیلات خانگی به میزان هر یک 40 میلیون ریال دریافت کردند.

رئیس اداره بهزیستی گچساران تصریح کرد: در راستای آموزش و یادگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و با توجه به نقش یادگیری این مهارت‌ها در راه‌اندازی کسب و کار و ایجاد اشتغال، 15 نفر از مددجویان زیرپوشش بهزیستی گچساران به مرکز آموزش‌های فنی و حرفه‌ای این شهرستان معرفی شدند و هفت نفر از مددجویان نیز برای دریافت بیمه کارفرمایی معرفی شده‌اند.

کشاورز، برنامه‌ریزی مناسب بمنظور توانمندسازی و ارتقای سلامت روانی و اجتماعی جامعه هدف و نیز حمایت، هدایت و تسهیل امر ازدواج بین مددجویان تحت پوشش را از اهداف مهم فعالیت‌های بهزیستی گچساران عنوان کرد.

انتهای پیام/82014/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول