اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهریار:

رهبر معظم انقلاب همه را امام‌‌گونه نصحیت فرمودند

امام جمعه شهرستان شهریار گفت: رهنمودهای اخیر رهبری معظم انقلاب در حقیقت نصیحت امام‌گونه خطاب به همه مردم و مسئولان کشور بود.

رهبر معظم انقلاب همه را امام‌‌گونه نصحیت فرمودند

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان شهریار اظهار داشت: همانطور که انتظار می‌رفت، رهبری معظم انقلاب اسلامی رهنمودهای بسیار مهمی را در مرقد مطهر امام خمینی (ره) بیان فرمودند.

وی تصریح کرد: انتظار از این جهت بود که ما در آستانه یک انتخابات سرنوشت‌ساز و بسیار مهم قرار داریم و مردم ولایی کشورمان می‌خواستند از نظرات و دیدگاه‌های ولی امر خود اطلاع حاصل کنند.

خطیب جمعه شهرستان شهریار تأکید کرد: با دقت به بیانات معظم‌له در می‌یابیم که حضرت آقا مانند امام راحل همه را در این شرایط حساس و سرنوشت‌ساز و در حالی که دشمنان اسلام و انقلاب توطئه‌های خود را شدت بخشیده‌اند، پدرانه نصحیت فرمودند.

 * کاندیداها دغدغه‌های رهبری را در اولویت فعالیت‌های انتخاباتی خود قرار دهند

 سالمی با اشاره به بخش‌هایی از فرمایشات رهبری معظم انقلاب اسلامی که خطاب به کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان فرمودند، گفت: همانطور که معظم‌له تأکید داشتند، این رهنمودها خطاب به فرد و یا جریان خاصی نبود و همه کاندیداها باید عمل به دغدغه‌های ایشان را در اولویت فعالیت‌های تبلیغاتی خود قرار دهند.

به گفته وی، عدم سیاه‌نمایی، عدم بیان وعده‌هایی که عملی نخواهد شد،‌ انتقاد مصلحانه و منصفانه، عدم تخریب دستاوردهای انقلاب اسلامی و بالاخره عمل به قانون از جمله مهم‌ترین رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی خطاب به کاندیداهای انتخابات آتی بود که باید همه نامزدها این موارد را به دقت اجرایی کنند.

امام جمعه شهرستان شهریار افزود: به طور قطع توجه نامزدهای انتخابات به این توصیه‌های بسیار مهم و نصحیت‌های پدرانه در موفقیت خود آنها نیز مؤثر خواهد بود. 

* مردم ایران روز 24 خرداد به رهبری لبیک دیگری خواهند گفت

 سالمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد اهمیت حضور در انتخابات گفت: مردم ما خوشبختانه آگاه و با بصیرت هستند و با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی لبیک دیگری به فرمان ولایت خواهند گفت.

وی در پایان یادآور شد: حضور گسترده و آگاهانه اقشار مختلف مردمی در انتخابات و رأی به نامزد اصلح بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و ولایت‌مداری ملت ایران را اثبات می‌کند.

انتهای پیام/2302/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول