اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت قوچان:

بهترین مسیر تحقق اندیشه‌های امام (ره) تبعیت از مقام معظم رهبری است

امام جمعه موقت قوچان گفت: محور حکومت اسلامی ولایت فقیه بوده و از همین حیث نیز بهترین مسیر برای تحقق و جاودانگی اندیشه‌های امام راحل، پیروی و تبعیت از ولایت فقیه است.

بهترین مسیر تحقق اندیشه‌های امام (ره) تبعیت از مقام معظم رهبری است

حجت‌الاسلام محمد اسدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد ضمن ابراز تسلیت به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل و در آستانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: عصری که امام راحل در آن زندگی می‌کرد، اسلام به شکل ظاهری و صوری قابل تعریف بود و حقایق معرفت آفرینی و معرفت‌افزایی اسلام که شالوده آن استکبارستیزی است، در آن دوره قابل تعریف نبود.

وی ادامه داد: در آن دوران اسلام فقط در قالب وظایف فردی چون نماز، روزه و زکات مطرح بود، اما مبارزه با فساد با عنوان حقیقت ناب اسلام جایی نداشت و در این برهه سخت تاریخی امام راحل با احیاء اسلام ناب محمدی جان تازه‌ای به اسلام داد.

امام جمعه موقت قوچان با بیان اینکه امام خمینی (ره) با عنوان محور تفکر شیعه محبوب جهان اسلام است، اذعان کرد:‌ مردم غیور ایران به شناخت و آگاهی، با حضور 100 درصدی پای کار امام آمدند و در مبارزه با شاهنشاه انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

اسدی تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه و تکلیف در عصر حاضر صیانت از اندیشه‌های امام(ره) بوده که برای حفظ این اندیشه‌ها چند شاخصه مهم را باید مورد توجه قرار دهیم.

وی با تأکید بر اینکه بهترین مسیر برای تحقق اندیشه‌های امام راحل در عصر حاضر تبعیت از ولایت فقیه است، گفت: محور حکومت اسلامی ولایت فقیه بوده و از همین حیث نیز بهترین مسیر برای تحقق و جاودانگی اندیشه‌های امام راحل، پیروی و تبعیت از ولایت فقیه است.

امام جمعه موقت قوچان در پایان یادآور شد: شاخصه مهم دیگر حفظ وحدت و همفکری است؛ دوستداران انقلاب اسلامی حتی با نگرش‌های متفاوت باید در فراز و فرودهای انقلاب به‌ویژه در مسئله انتخابات به وحدت برسند و با حفظ اصول در عین همدلی حماسه سیاسی را خلق کنند.

انتها پیام/70023/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول