اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری:

با حضور حماسی در انتخابات 24 خرداد جهانیان احساس کوچکی می‌کنند

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور حماسی ما در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا موجب می‌شود جهانیان در مقابل ما احساس کوچکی کنند.

با حضور حماسی در انتخابات 24 خرداد جهانیان احساس کوچکی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله سید‌هاشم حسینی‌بوشهری پیش از ظهر امروز در آیین سالگرد ارتحال امام در مصلی جمعه بوشهر که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار، معاونان استاندار و سایر مسئولان و قشرهای مختلف مردم برگزار شد با بیان اینکه مردم ایران کارنامه درخشانی از حضور حماسی خود بجای گذاشته‌اند، افزود: ما در 24 خرداد شاهد برپایی یک آزمون دیگر در عرصه سیاسی اجتماعی هستیم و این بار هم ملت ایران با حضور گسترده و حماسی در پای صندوق‌های اخذ رای حماسه به یاد ماندنی خلق خواهند کرد.

وی افزود: با این حضور ضمن اینکه به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته می‌شود، دشمنان نیز در برابر ملت ایران احساس کوچکی می‌کنند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در مراسم ارتحال امام(ره) بیانگر عشق و ارادت قلبی نسبت به ایشان است، گفت: بعد از گذشت 24 سال از رحلت امام راحل اکنون در کنار مرقد امام و جای جای نقاط کشور شاهد برپایی مراسم سالگرد ارتحال امام با حضور سیل جمعیت وفادار به امام و رهبری هستیم و این نشان‌دهنده عشق و علاقه به ایشان است.

حسینی بوشهری با تاکید بر این نکته که محبوبیت شخصیت‌های جهانی بعد از گذشت سال‌ها از وفاتشان کمرنگ می‌شود، گفت: امام راحل به عنوان یک شخصیت جهانی منحصر بفرد با وجود اینکه 24 سال از رحلتش می‌گذرد شما شاهد هستید که روز به روز عشق و علاقه به ایشان بیشتر می‌شود که گواه این ادعا حضور گسترده مردم در مراسم سالگرد ایشان است.

نماینده مردم استان بوشهر با بیان ویژگی‌های امام راحل تصریح کرد: اگر چه امروز امام در میان ما نیست اما حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان شخصیتی بزرگ که همان صلابت، عظمت و اقتدار امام را داراست و بعنوان خلف صالح امام است، در میان ماست.

وی با بیان اینکه امام و رهبر معظم انقلاب به شما ملت ایران دلبسته است، تاکید کرد: این رابطه صمیمی و قلبی میان ملت و امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی شکست نهایی استکبار جهانی را رقم خواهد زد که مهم‌ترین شکست دشمن با حضور حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد خواهد بود.

انتهای پیام/66006/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول