اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ماندگاری:

حرکت در راه امام نیازمند بصیرت است

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه برای رسیدن به موفقیت باید اندیشه امام سرلوحه ما باشد، گفت: حرکت در این راه نیازمند بصیرت و آگاهی است.

حرکت در راه امام نیازمند بصیرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری امروز در جمع بسیجیان با اشاره به نام و یاد شهدا گفت: بالاترین امتیازی که آن‌ها نسبت به دیگران دارند، عاقبت به خیری است.

وی نگرانی انسان‌های صالح را در رسیدن به عاقبت به خیری دانست و ادامه داد: در طول تاریخ اسلام کسانی که با پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصوم (ع) همراه نبودند، عاقبت به خیر نشدند.

راه رسیدن به عاقبت به خیری در یاری با خدا است

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این‌که برای رسیدن به موفقیت باید اندیشه امام را سرلوحه کار خود قرار دهیم، اظهار داشت: حرکت در این راه نیازمند آگاهی و بصیرت است.

ماندگاری راه رسیدن به عاقبت به خیری قطعی را یاری با خداوند عنوان کرد و یادآور شد: یاری خداوند در یاری دین خدا، ولی خدا و ارزش‌های دینی معنی پیدا می‌کند.

انتخابات سنگر دفاع از اسلام است

وی انتخابات را سنگر دفاع از اسلام دانست و تصریح کرد: تمامی افراد باید در انتخابات حضور پیدا کنند.

ماندگاری با بیان اینکه در زمان جنگ ایران و عراق رزمندگان با جان خود از اسلام دفاع کردند، افزود: امروز ما می‌توانیم با حضور در انتخابات از اسلام و آرمان‌های آن دفاع کنیم.

وی حضور در انتخابات را وظیفه هر انسان مؤمن و مجاهدی دانست و گفت: ما با حضور در پای صندوق‌های رأی از دین خدا دفاع می‌کنیم.

به کسانی رأی دهیم که دغدغه دینشان بیشتر از دغدغه نان است

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: هدف دشمن بزرگ کردن این مشکلات و دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی است.

ماندگاری با بیان اینکه در انتخابات باید به خدای‌ترین و مقاوم‌ترین فرد رأی دهیم، ادامه داد: همچنین به کسانی رأی دهیم که دغدغه دین آن‌ها بیشتر از دغدغه نان آن‌ها باشد.

وی با اشاره به فتنه سال 88 اظهار داشت: در این فتنه با وجود آتش ‌زدن پرچم امام حسین (ع) گروهی این کارها را سوء‌تفاهم قلمداد کرده و سکوت می‌کنند.

امروز بی‌حیایی ارزش شده است

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به حضور حداکثری در انتخابات یادآور شد: امسال سه تکلیف حضور حداکثری، رعایت اخلاق انتخاباتی و انتخاب فردی اصلح بر عهده ما قرار گرفته است.

ماندگاری نماز، حیا و حلال‌خوری را از ارزش‌های کلیدی امام (ره) دانست و افزود: امروز حیا در جامعه ضدارزش شده و بی‌حیایی به ارزش تبدیل شده است. 

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) برای نماز قیام کرد، متذکر شد: نماز ثمره حکومت اسلامی است.

انتهای پیام/69010/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول