اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا برگزار می‌شود

آیین عزاداری خدام کریمه اهل‌ بیت(س) در سالروز شهادت امام کاظم(ع)

خدام آستان مقدس حضرت معصومه(س) بر اساس سنت همیشگی در سالروز شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع) با راه‌اندازی دسته عزاداری به سوگواری می‌پردازند.

آیین عزاداری خدام کریمه اهل‌ بیت(س) در سالروز شهادت امام کاظم(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، خادمان بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) در سالروز شهادت حضرت امام کاظم(ع) با برپایی دسته عزاداری، مصیبت وارده را به فرزند گرامی این امام همام تسلیت عرض می‌کنند.

دسته عزاداری خادمان کریمه اهل ‌بیت(علیه‌السلام) چهارشنبه 15 خرداد‌ ماه جاری همزمان با سالروز شهادت امام هفتم به سمت بارگاه ملکوتی کریمه اهل ‌بیت(علیهاالسلام) حرکت می‌کنند.

خادمان آستان مقدس قم پس از تجمع در بیت‌‌النور(محل اقامت حضرت معصومه سلام الله علیها در قم) و عزاداری و سینه زنی، رأس ساعت 18 در قالب دسته عزاداری و با لباس‌ها و آرم‌های هم‌شکل به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) حرکت می‌کنند و مردم ولایت‌مدار و محب اهل‌ بیت(علیهم‌السلام) نیز خدام را در این مسیر همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/2258/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول