اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تحقیقات و پژوهش سپاه امام رضا (ع):

تصمیمات امام (ره) مقابل تهدیدات استکبار محکم و قاطع بود

معاون تحقیقات و پژوهش سپاه امام رضا (ع) گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی در تصمیمات خود در برابر تهدیدات و مقابله با دشمنان اسلام و ایران شجاعانه و مقتدر پاسخ گفت و هیچ ترسی از دشمن نداشت.

تصمیمات امام (ره) مقابل تهدیدات استکبار محکم و قاطع بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس تیموری صبح امروز در مراسم یادبود سالگرد امام خمینی (ره) که با حضور مسئولان و بسیجیان نواحی مالک اشتر مشهد برگزار شد با اشاره به این‌که هرگز نباید در مقابل دشمن ترسی داشت، گفت: شما بسیجیان باید در خط اول انتخابات باشید و با یک انتخاب شایسته، فردی را انتخاب کنید که پایبند به اصول اسلام و انقلاب بوده و در برابر استکبار هیچ هراسی نداشته باشد.

ایران بزرگ‌ترین چالش امنیتی آمریکا و استکبار غرب است

وی با تشریح به این موضوع که در حال حاضر ایران بزرگ‌ترین چالش امنیتی آمریکا و استکبار غرب است، افزود: بزرگ‌ترین ترس دشمن از رودررو شدن با دین بوده و اتاق‌های فکر آمریکا و غرب به این نتیجه رسیده‌اند که تنها مکتبی که قادر به براندازی استکبار آن‌ها است، اسلام است و امروز ریشه‌های آن در جمهوری اسلامی رشد کرده، قوی شده و یک ابر قدرت را به نام جمهوری اسلامی ایران به‌وجود آورده است.

معاون تحقیقات و پژوهش سپاه امام رضا (ع) با توضیح این‌که تا به امروز انقلاب‌های بزرگ زیادی چون انقلاب کبیر فرانسه، انقلاب شوروی و انقلاب الجزایر را تاریخ تجربه کرده ولی در هیچکدام از آن‌ها دین جایگاهی ندارد اما امام خمینی (ره) در قرن بیستم و در دوران اوج استکبار و دو قطبی بودن دنیا مکتبی را با اصول دین مقدس اسلام روی کار آورد که هیچکس فکر رشد این مکتب را نمی‌کرد.

وی افزود: تمام مکاتب بزرگ دنیا امروز هرچند به ظاهر خود را با سیاه‌نمایی حفظ کرده‌اند اما بر همگان به زانو در آمدن آن‌ها آشکار شده است.

اقتدار امروز این سرزمین مدیون شعار «نه شرقی، نه غربی» امام راحل است

معاون تحقیقات و پژوهش سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: بی‌شک اقتدار امروز این سرزمین را مدیون شعار «نه شرقی، نه غربی» امام راحل و شجاعت و استقامت ایشان در برابر استکبار هستیم.

وی یادآور شد: تاریخ به یاد ندارد امام خمینی (ره) در تصمیمی در مقابل تهدیدات دشمن عقب‌نشینی کرده یا خارج از احکام اسلام تصمیمی گرفته باشد و این باید سرلوحه برای کاندیداها و مسئولان آینده کشور باشد.

تیموری تصریح کرد: همانگونه که تشکیل حکومت از دوران پیامبر اسلام (ص) و ائمه معصومین یکی از اصول اساسی حکومتداری اسلامی بوده است، امام خمینی (ره) نیز اصول انقلاب خود را آمیختگی دین با سیاست می‌دانست و پیرو این خط و حکومت بود و ولایت فقیه امروز هم رهرو و ادامه همان مسیر است.

امام (ره) هیچگاه در برابر دشمن ذلت را نپذیرفت

تیموری تأکید کرد: امام (ره) هیچگاه در برابر دشمن ذلت را نپذیرفت و تسلیم ابرقدرت‌های دنیا نشد و این بزرگ‌ترین درسی بود که به مسلمانان و مستضعفان داد.

وی عنوان کرد: از دیگر مشخصه‌های اخلاقی امام راحل در عین جدی بودن و شجاعت در تصمیمات، حلیم و لطیف بودن ایشان در برابر مردم و مظلومان بود.

تیموری با اشاره به این موضوع که امام (ره) شهادت را افتخار و عزت مسلمان و شیعه می‌دانست، یادآور شد: سنگرهای امروز ما مساجد هستند و امام هم تأکید ویژه‌ای در احیا و فعالیت‌های مساجد داشتند.

معاون تحقیقات و پژوهش سپاه امام رضا (ع) با تأکید بر اینکه مردم باید با حداکثر توان در انتخابات شرکت کنند، توضیح داد: نباید بگذارید با ایجاد تشنج و شلوغی که هدف دشمنان است انتخابات کم‌رنگ شود و غیرحماسی باشد.

وی افزود: امروز روز خلق یک حماسه برای حفظ اسلام است و ما نیز باید از گفته امام خمینی (ره) که می‌فرماید حفظ اسلام از حفظ احکام و واجبات اسلام هم بالاتر است، تبعیت کرده و با یک حضور بی‌سابقه، یکبار دیگر پشت دشمنان این انقلاب و اسلام را به خاک بزنیم.

انتهای پیام/70005/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول