اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن اصفهان:

بند ماده 59 قانون بودجه کشور امسال نیز تصویب شد

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن استان اصفهان گفت: در بودجه امسال دولت نیز بند ماده 59 بودجه سال گذشته توسط مجلس شورای اسلامی مورد تصویب قرار گرفت.

بند ماده 59 قانون بودجه کشور امسال نیز تصویب شد

ابراهیم دستمزد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین خواسته‌های بازنشستگان فولاد کشور از دولت و مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت و مجلس باید بند 59 قانون بودجه کشور را به صورت صحیح و کامل اجرا کنند.

وی به اجرای ناقص این ماده در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: بازنشستگان صندوق فولاد پیگیری‌های لازم و متعددی برای اجرای این ماده در بودجه امسال دولت انجام دادند و در بودجه امسال دولت نیز بند ماده 59 بودجه سال گذشته توسط مجلس شورای اسلامی مورد تصویب قرار گرفت.

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن استان اصفهان با تاکید بر اینکه همچنین اجرای کامل این ماده قانونی توسط مجلس مورد تأکید قرار گرفته است، تصریح کرد: براساس تأکید صورت گرفته از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، صندوق فولاد کشور و املاک و اموال متعلق این صندوق باید به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتقل شود.

وی با بیان اینکه دولت در سال گذشته مصوب کرده بود، که این صندوق به سازمان تأمین اجتماعی منتقل شود، اضافه کرد: در حال حاضر نیز اسناد، سهام و املاک برخی از کارخانجات به نام سازمان تأمین اجتماعی زده شده و در حال حاضر حقوق فروردین ماه بازنشستگان صندوق فولاد کشور به صورت کامل پرداخت نشده است.

دستمزد با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها حقوق بازنشستگان با سقف دریافتی تا یک میلیون و 180 هزار تومان پرداخت شده است، تاکید کرد: 30 تا 40 میلیارد تومان دیگر برای پرداخت حقوق فروردین ماه سایر بازنشستگان صندوق فولاد کشور مورد نیاز است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر مدیریت صندوق فولاد کشور ضعیف است و نمی‌تواند به تمام مشکلات بازنشستگان این صندوق رسیدگی کند، افزود: مدیریت صندوق فولاد باید به صورت کامل به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتقل شود.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول