اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام سازمان بازرسی:

انجمن‌های حمایتی از بودجه‌های دولتی استفاده نمی‌کنند

قائم‌مقام سازمان بازرسی گفت: انجمن‌های حمایت از زندانیان تمام درآمدهای خود را از کمک‌های مردمی به دست می‌آورد و هیچ‌گاه از بودجه‌های دولتی استفاده نکرده است.

انجمن‌های حمایتی از بودجه‌های دولتی استفاده نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان البرز، ولی‌الله خبره اظهار کرد: سال گذشته در کرج 250 خانواده مورد بازدید قرار گرفتند و تمامی تلاش خود را به کار بستیم تا بخشی از مشکلات خانواد‌های زندانیان را رفع کنیم.

وی گفت: همچنین انجمن توانست سال گذشته از درآمدهای اقتصادی خود 212 میلیون تومان به خانواده‌های زندانیان کمک کند.

این مسئول تصریح کرد: انجمن حمایت از زندانیان مرکز استان البرز بنا بر ارزشیابی صورت گرفته در ستاد سازمان زندان‌ها در سال‌های 90 و 91 موفق به احراز رتبه برتر در بین سایر انجمن‌های حمایتی سراسر کشور شده است.

وی افزود: اقدام برای واگذاری 210 واحد مسکونی به خانواده‌های زندانیان زیرپوشش انجمن با همکاری مسکن و شهر‌سازی و اداره کل زندان‌های استان البرز، برپایی ضیافت افطار و همکاری در جشن آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، اهدای سبد غذایی و لوازم التحریر به فرزندان زندانیان از مهم‌ترین اقدامات انجمن است.

این مسئول در ادامه از همکاری مناسب اداره کل زندان‌های استان البرز در حمایت از زندانیان تقدیر و تشکر کرده و موفقیت‌های انجمن را مرهون این مهم دانست.

قائم‌مقام سازمان بازرسی به انتخابات پیش رو نیز اشاره کرد و افزود: دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا برای کشور سرنوشت‌ساز بوده و باید همه در پای صندوق‌های رأی حضور یابیم.

خبره افزود: انتخابات یک رفراندوم عظیم برای حضور مردم در صحنه است.

وی ادامه داد: انتخاب یک فرد اصلح به عنوان رئیس‌جمهور در پیشبرد امور کشور تاثیرگذار است.

این مسئول افزود: در سایه انتخابات ریاست جمهوری نباید انتخابات شوراها مورد غفلت واقع شود زیرا اعضای شوراهای شهر و روستا نقش موثری در تصمیم‌گیری‌های منطقه‌ای و محلی دارند.

مدیرکل زندان‌های استان البرز نیز طی سخنانی اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای خانواده زندانیان و اقدامات اشتغال و حرفه‌آموزی، تربیتی و فرهنگی توانسته است به میزان زیادی از اثرات نامطلوب زندان بکاهد.

سید ابوالقاسم علوی افزود: مشارکت نهادهای فرهنگی و اجتماعی در سطح استان در برنامه‌های تدوین شده زندا‌ن‌ها باعث شده است که در زمینه دستیابی به اهداف متعالی زندان‌های استان شاهد نتایج خوبی باشیم.

انتهای پیام/2302/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول