اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 - 233

ابراهیمی: دشمن می‌خواهد الهام‌بخش بودن نظام را مخدوش کند

مدیر کل اطلاعات استان گلستان با اشاره به اینکه همه دشمنان نظام برای مقابله با انتخابات ایران متحد شده‌اند، گفت: دشمن می‌خواهد الهام‌بخش بودن نظام را مخدوش کند.

ابراهیمی: دشمن می‌خواهد الهام‌بخش بودن نظام را مخدوش کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای گلستان، ابراهیمی در همایش «تبیین حماسه سیاسی» با هدف شرکت پرشور و هوشمندانه مردم به همت شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان گلستان در سالن اجتماعات شرکت گاز استان گلستان با اشاره به انتخابات و مسائل پیش‌رو این عرصه مهم اظهار داشت: هر زمان نظام تحت فشار قرار می‌گیرد مردم با حضور خود راه را برای حکومت مداران و بانیان نظام باز می‌کنند تا مسئولان با حضور در عرصه‌های بین‌المللی از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران صیانت و پاسداری کنند.

حضور مردم تهدیدات و مشکلات را به فرصت تبدیل کند

وی تصریح کرد: امروز در شرایط خطیری قرار داریم که نقش حضور مردم در نظام اسلامی بسیاری از مشکلات را می‌تواند حل کرده و این تهدیدات و مشکلات را به فرصت تبدیل کند.

مدیرکل اطلاعات گلستان خطاب به مسئولان صنعت آب و برق گفت: وظیفه ما در برابر صداقت و پشتیبانی مردم از نظام، خدمتگزاری و همت مضاعف در تکمیل و خلق حماسه بزرگ سیاسی و اقتصادی است.

وی عنوان کرد: نشاط و احساس هویت مردم، حماسه را رقم می‌زند که بخش عمده آن را اعتقادات و ایدئولوژی و تفکرات مردم و بخشی را در حوزه عمومی، خدمتگزاری ما به ملت و نظام شکل می‌دهد که در این زمینه همه مسئولان باید کار خود را درست انجام دهند.

عملکرد صحیح دستگاه‌های اداری موجب حضور گسترده مردم در انتخابات می‌شود

ابراهیمی تصریح کرد: عملکرد صحیح همه دستگاه‌های اداری، ارگان‌ها و هماهنگی آنها رضایتمندی خداوند متعال و مردم را در پی دارد که موجب حضور گسترده مردم در انتخابات نیز خواهد بود.

وی با تاکید بر تاثیر تعهد و برنامه‌ریزی صحیح مدیران در پیشرفت جامعه ادامه داد: مدیران در تمام سطوح خدمت باید با اجرای برنامه‌های بزرگ، مفید و کاربردی زمینه تعهد و خدمت‌رسانی بیشتر را برای مدیران بعد از خود فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه همه کشورها و گروه‌های مخالف ما برای مقابله با انتخابات متحد شده‌اند، افزود: چنین انسجامی در جبهه مخالف برای ایجاد مشکل و فتنه در انتخابات را در هیچ انتخاباتی نداشتیم.

دعوای دشمن با ما در استقلال‌خواهی ایران است

ابراهیمی ادامه داد: دعوای دشمن با ما در استقلال‌خواهی ایران است و دلیل حمایت آنها از منحرفان و فتنه‌انگیزان داخلی مقابله با این استقلال‌خواهی و پیشرفت روز افزون ما است.

مدیر کل اطلاعات گلستان اظهار کرد: امروز پیشرفت ایران به گونه‌ای است که دشمن نمی‌تواند از علم و توانایی ما چشم‌پوشی کند به همین دلیل به تقابل با کشورهای همراه با آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌پردازد.

وی با بیان اینکه دشمن به دلیل کسب موفقیت‌ها انقلاب اسلامی با ایران در تقابل است، تصریح کرد: دشمن می‌داند تفکرات، برنامه‌ها و راهبردهای معنوی ما به سوریه، لبنان، فلسطین، آمریکای لاتین و بسیاری از کشورهای دیگر نفوذ کرده است، به دلیل موفقیت‌های به دست آمده به دنبال ایجاد فتنه در کشور هستند.

دشمن می‌خواهد الهام‌بخش بودن نظام را مخدوش کند

ابراهیمی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد الهام‌بخش بودن نظام را مخدوش کند، گفت: هدف دشمن شکست قدرت نظام اسلامی است از این‌رو همه ما باید با تبعیت محض از مقام معظم رهبری و بصیرت‌افزایی، انتخابی اصلح داشته باشیم تا بتوانیم انقلابی که با خون شهدا و هزینه‌ای بالا به دست آمده را در مجامع بین‌المللی حفظ کنیم.

همچنین مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان نیز در این جلسه تصریح کرد: با توجه به محدودیت منابع و عدم رعایت الگوی مصرف باید نگاه ملی در مدیریت بهینه صنعت آب و برق چه در تامین و چه در توزیع داشته باشیم.

ایرج حیدریان با اشاره به برنامه‌های شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان در رابطه با انتخابات اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، جمله و شعارهای انتخاباتی در قبوض آب و برق به منظور آگاهی‌بخشی به مردم درج و از امکانات و توانمندی‌های صنعت آب و برق برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به انتخابات پیشرو و دعوت حداکثری مردم به خصوص قشر مشاوران و پیمانکاران خاطرنشان کرد: مشاوران و پیمانکاران در انتخابات گذشته حضور فعال و چشمگیر داشته‌اند و به امید خدا در این دوره از انتخابات هم حضور فعال خواهند داشت.

انتهای پیام/2307/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول