اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 - 232

جمشیدی: مطالعه وصیتنامه امام برای انتخاب اصلح مفید است

دبیر خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان گلستان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 24 خرداد ماه گفت: مطالعه وصیتنامه سیاسی و الهی امام راحل برای انتخاب نامزد اصلح مفید است.

جمشیدی: مطالعه وصیتنامه امام برای انتخاب اصلح مفید است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام قربانعلی جمشیدی در همایش انتخاباتی این تشکل سیاسی در سالن ولایت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان گلستان اظهار داشت: عدالت اجتماعی یکی از موضوعات مهم و مورد تأکید امام (ره) بود.

وی افزود: طبق نظر امام آنچه که در نظام اسلامی است باید به طور مساوی بین مردم توزیع شود.

از دیدگاه امام راحل در نظام اسلامی نباید تبعیض وجود داشته باشد

دبیر خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان گلستان خاطرنشان کرد: از دیدگاه امام راحل در نظام اسلامی نباید تبعیض وجود داشته باشد.

جمشیدی با بیان اینکه یکی از اهداف امام خمینی (ره) ظلم‌ستیزی بود، تأکید کرد: نامزدهای انتخابات باید با تاسی از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روحیه ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی داشته باشند.

به گفته وی، ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی ملت ایران در 34 سال گذشته زمینه‌ساز عزت و سرافرازی آنها در سطح جهان شده است.

خدمت به محرومین یکی دیگر از نکات مهم و مورد توجه امام (ره) بود

دبیر خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان گلستان ادامه داد: خدمت به محرومین یکی دیگر از نکات مهم و مورد توجه امام (ره) بود.

جمشیدی توجه به احکام اسلامی و انجام را یکی دیگر از ویِژگی‌های نامزد اصلح از نظر امام راحل عنوان کرد و اظهار داشت:‌ شهرهای اسلامی باید رنگ و بوی اسلامی داشته باشند و شهرسازی آنها هم باید اسلامی باشد.

وی التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را یکی دیگر از ویِژگی‌های نامزد اصلح برشمرد و گفت: قانون اساسی خون‌های شهیدان 60 هزار شهید دانش آموز و 200 شهید در هر قشر و صنفی است.

دبیر خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان گلستان با اشاره به فتنه سال 1388 خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند این فتنه نه نخستین توطئه و نه آخرین توطئه دشمنان است.

جمشیدی افزود: تمام رسانه‌های خارجی در این مقطع زمانی نسبت به انتخابات ایران حساس هستند و با کمال وقاحت اعلام می‌کنند که انتخابات ایران مورد تایید ما نیست.

انتهای پیام/83003/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول