اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات کرمان:

دست‌های پنهانی در امر انتخابات فتنه‌انگیزی می‌کنند

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان گفت: آنهایی که بحث عدم سلامت در انتخابات را مطرح می‌کنند، به دنبال فتنه‌انگیزی هستند.

دست‌های پنهانی در امر انتخابات فتنه‌انگیزی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور صبح امروز در نشست مشترک هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی ستاد انتخابات شهرستان و استان کرمان اظهار داشت: نیروهای متدین و معتمد مردم با درک شرایط کشور و اهمیت انتخابات با همدلی و همراهی مسئولیت برگزاری انتخابات را پذیرفته‌اند.

وی با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات دست‌های پیدا و پنهانی وجود دارد، عنوان کرد: این انتخابات زیر ذره‌بین دوست و دشمن قرار دارد.

عرب‌پور ابراز داشت: شرایط خاص کشور و جهان و نگاه به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران موجب شده تا دست‌های پنهانی برای برخی از فتنه‌انگیزی‌ها در کار باشد.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات باید در کمال آرامش و عمل به قانون انجام شود و این قول را می‌دهیم که به لحاظ اجرایی و نظارت، انتخابات در صحت و سلامت برگزار می‌شود.

عرب‌پور گفت: آنهایی که بحث عدم سلامت انتخابات را مطرح می‌کنند به دنبال فتنه‌انگیزی هستند، هیچ بن‌بستی در انتخابات وجود ندارد و قانون همه چیز را مشخص کرده و ناظران خود را موظف به اجرای صحیح آن می‌دانند.

امام جمعه موقت کرمان اظهار داشت: با تعامل هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی، انتخابات در صحت کامل برگزار و آرای مردم به عنوان امانت حفظ و نگهداری می‌شود.

عرب‌پور تصریح کرد: همه برای خلق حماسه‌ای بزرگ و حفظ آرای مردم عهد و پیمان بسته‌اند.

انتهای پیام/80017/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول