اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

بسیجیان نفت مسجدسلیمان عازم مرقد امام راحل می‌شوند

کارکنان بسیجی عضو پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان به منظور شرکت در مراسم ویژه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به تهران اعزام می‌شوند.

بسیجیان نفت مسجدسلیمان عازم مرقد امام راحل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، کارکنان بسیجی عضو پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان به منظور بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل(ره) و شرکت در مراسم ویژه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به تهران اعزام می‌شوند.

60 نفر از پرسنل بسیجی عضو پایگاه مقاومت بسیج این شرکت به همراه کاروان بسیجیان عضو حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان جنوب در این مراسم حضور می‌یابند.

این افراد که به نمایندگی از همه کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و صنعت نفت مسجدسلیمان در مرقد مطهر حضرت امام (ره) حضور می‌یابند پس از تشرف و زیارت مرقد آن امام سفر کرده، به عزاداری و انجام مراسم سالروز ارتحال ایشان خواهند پرداخت.

همچنین در آیین دیگری و به همت پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان مراسم عزاداری سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در مسجد جامع این شهر برگزار می‌شود.

در این مراسم که با مداحی و سخنرانی همراه است، سالروز رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و شهادت شهیدان قیام خونین 15 خرداد گرامی داشته می‌شود.

انتهای پیام/72001/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول