اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

عمق اندوه مردم در ارتحال امام(ره) عشق به ولایت را ترجمه‌ای تازه کرد

استاندار خراسان‌رضوی در پیامی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: عمق اندوه مردم در ارتحال امام خمینی(ره) و تعظیم و تکریم آنان نسبت به آن یگانه دوران، عشق و ارادت مردم خداجوی ایران اسلامی به ولایت را ترجمانی تازه کرد.

عمق اندوه مردم در ارتحال امام(ره) عشق به ولایت را ترجمه‌ای تازه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، همزمان با فرارسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی(ره)، پیامی از سوی استاندار خراسان رضوی صادر شد.

در این پیام آمده است: چهاردهم خردادماه یادآور عروج ملکوتی رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی و روز جانسوز ماتم بی‌پایان امتی است که پس از گذشت حدود ربع قرن از فراق آن عبد صالح هنوز در عزای او سوگوارند.

فروزان‌مهر در ادامه این پیام خاطرنشان می‌کند: عمق اندوه مردم در ارتحال امام راحل (ره) و تعظیم و تکریم آنان نسبت به آن یگانه دوران، عشق و ارادت مردم خداجوی ایران اسلامی به ولایت را ترجمانی تازه کرد و جلوه‌هایی بی‌بدیل از پشتوانه مردمی این نظام الهی را در برابر چشمان حیرت زده جهانیان به نمایش گذاشت.

این پیام در ادامه می‌افزاید: مردم بزرگ و مقاومی که در پانزدهم خرداد 42 در دفاع از اسلام و اصول و ارزش‌های ناب آن گوش به فرمان زعیم خود، سرافرازانه ایستاد و سینه خود را آماج گلوله کرد تا نظام مقدس جمهوری اسلامی با دم مسیحایی روح خدا رضوان الله تعالی علیه و به برکت خون شهیدان والامقام و مجاهدان راه حق و فضیلت، به بار نشیند.

استاندار خراسان‌رضوی در ادامه این پیام تصریح می‌کند: این روزهای بزرگ و الهی را درحالی گرامی می‌داریم که به مدد اندیشه‌های بلند امام (ره) و رهبری‌های داهیانه خلف صالح آن پیر فرزانه شعاع تابناک و امید بخش بیداری اسلامی سراسر گیتی را فراگرفته و نظام مقدس جمهوری اسلامی علی‌رغم توطئه‌های گسترده دنیای استکبار مسیر پیشرفت، اقتدار و سربلندی را سریع‌تر از هر زمان دیگری می‌پیماید.

این پیام در ادامه می‌افزاید: با عرض تسلیت به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت سالروز قیام پانزدهم خرداد، رجا واثق دارم در سالی که از سوی مقام عظمای ولایت سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده حضور پرشور آحاد ملت انقلابی و شریف ایران به ویژه مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه خراسان‌رضوی در مراسم گرامیداشت چهارده و پانزدهم خردادماه، خلق حماسه‌هایی بی‌نظیر و به یادماندنی را در مقطع حساس و تاریخی پیش رو به ویژه در عرصه انتخابات 24 خردادماه به عنوان تبلور حماسی سیاسی نوید می‌دهد.

انتهای پیام/70005/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول