اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان خبر داد

ایجاد قرارگاه شهید فهمیده برای اجرای بهتر برنامه‌های سالگرد ارتحال امام

جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از ایجاد قرارگاه استانی شهید فهمیده به منظور اجرای بهتر برنامه‌های ویژه مراسم ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.

ایجاد قرارگاه شهید فهمیده برای اجرای بهتر برنامه‌های سالگرد ارتحال امام

اسحاق هراسانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، در خصوص اقدامات اجرایی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در استان اظهار کرد: سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با همکاری سایر ادارات و نهادهای دولتی استان، اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم را در خصوص اجرای هر چه بهتر مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام انجام داده است.

وی افزود: امسال اعزام کاروانیان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) برای حضور در مراسم ارتحال به دو شیوه ریلی و اتوبوسی صورت می‌گیرد.

جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: بنا بر ثبت‌نام‌های صورت گرفته، بیش از هزار و 200 نفر از شاهرود با قطار عازم تهران خواهند شد و از آنجا با هماهنگی‌های صورت گرفته با شرکت اتوبوس‌رانی زائران راهی مرقد امام می‌شوند.

وی گفت: بیش از 145 دستگاه اتوبوس، حدود 30 دستگاه سواری سبک برای پشتیبانی و اعزام بیش از هفت هزار نفر از مردم سراسر استان برای حضور در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در نظر گرفته شده است.

هراسانیان خاطرنشان کرد: 35 دوچرخه‏سوار بسیجی نیز صبح امروز از محل گلزار شهدای گمنام سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به سمت حرم مطهر حضرت امام خمینی حرکت کردند.

جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان همچنین از ایجاد قرارگاه استانی شهید فهمیده به منظور اجرای برنامه‌های ویژه مراسم ارتحال امام خمینی خبر داد و افزود: در ایوانکی، محلی برای اسکان،‌ پذیرایی و سرویس‌دهی به زائران در نظر گرفته شده است.

هراسانیان گفت: مکتب غنی تشیع عامل پیشرفت جهان اسلام است و با وجود کارشکنی‌های مختلف غربیان، گرایش مردم دنیا به اسلام بیش از گذشته شده است.

وی اظهار داشت: پس از گذشت نیم قرن انقلاب همچنان محکم و پایدار ایستاده‌ است؛ سوسیالیسم به تاریخ پیوست و نظام سرمایه‌داری به زباله‌دان تاریخ خواهد پیوست و تنها مکتبی که دنیا را اداره خواهد کرد،‌ تمدن اسلامی است.

انتهای پیام/2249/و30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول