اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای تبلیغات اسلامی خوزستان اعلام کرد

برگزاری برنامه‌های گرامی‌داشت ارتحال امام خمینی در 60 نقطه خوزستان

رئیس شورای تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری برنامه‌های گرامی‌داشت ارتحال امام خمینی در 60 نقطه این استان خبر داد.

برگزاری برنامه‌های گرامی‌داشت ارتحال امام خمینی در 60 نقطه خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سعید جعفری امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد استان خوزستان که با حضور مسئولان این ستاد در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری سالروز ارتحال امام خمینی (ره) روز بزرگداشت ارزش‌های اسلامی است.

وی با بیان اینکه در راستای برگزاری هرچه بهتر آیین‌های سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است، تصریح‌کرد: بر این اساس قرار است تا مراسم سالروز ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در 60 نقطه استان برگزار شود که طی روزهای 14 و 15 خرداد ماه خواهد بود.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره بر اینکه یکی از برنامه‌ریزی‌های ما در سال‌جاری تلاش برای خارج کردن رویداد مهم قیام 15 خرداد از محجوریت است، خاطرنشان‌کرد: با توجه به قرارگرفتن در آستانه پنجاهمین سالروز قیام 15 خرداد لزوم جبران غفلت‌های انجام شده در سال‌های گذشته از این واقعه مهم بیش از پیش شده است.

همچنین در ادامه این جلسه مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان گفت: امسال 10 هزار نفر از این استان به مرقد حصرت امام رهسپار خواهند شد.

حسن حایری با بیان اینکه سعی شده است تا برنامه‌های گرامی‌داشت رحلت امام خمینی(ره) هرچه بهتر و باشکوه‌تر در سراسر استان برگزار شود، تصریح کرد: حضور مردم در این آیین‌ها نشان‌دهنده وفاداری به آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/72008/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول