اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بیانیه‌ای مشترک

ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد مردم را به حضور حماسی در انتخابات دعوت کردند

طی بیانیه‌ای مشترک ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد مردم را به حضور حماسی در انتخابات دعوت کردند و از آن‌ها خواستند که به القائات دشمن اهمیتی ندهند.

ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد مردم را به حضور حماسی در انتخابات دعوت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ائمه جمعه استان و دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه‌ای خواستار حضور حماسی مردم در انتخابات شدند.

در این بیانیه آمده است: ملت فهیم و رشید و با شرافت استان کهگیلویه و بویراحمد اکنون ما در آستانه امتحانی بزرگ به نام انتخابات قرار داریم و همزمان باید از میان کاندیداها و نامزدهای موجود یک فرد را برای ریاست جمهوری و یک نفر را برای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و افرادی را برای عضویت در شورای اسلامی انتخاب کنیم.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است که چشمان جهانیان به انتخابات ملت ایران دوخته شده و در این بین استان قهرمان و حماسه‌ساز کهگیلویه و بویراحمد که مدت‌ها است از نظر میزان شرکت مردم در انتخابات‌های متعدد مقام اول را ازآن خود می‌کند، می‌تواند با شرکت و حضور گسترده یک بار دیگر هنر رشادت‌های بی‌بدیل را به رخ جهانیان بکشد.

این بیانیه می‌افزاید: الزامات یک حماسه بزرگ سیاسی وجود بصیرت و موقعیت شناسی، وجود شناخت عمیق از شرایط و موقعیت کشور در سطوح داخلی و خارجی است.

ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم غیور و با بصیرت و ولایتمدار می‌خواهند با شرکت در این حماسه بزرگ دست به انتخاب اصلح زده و در این میان حساسیت و اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا آن‌ها را از انتخاب فردی اصلح، دلسوز، ولایتمدار برای مجلس خبرگان رهبری غافل نکند.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: امیدواریم القائات دشمنان خارجی و داخلی نظام و برخی مشکلات همچون گرانی شما مردم فهیم را از انجام رسالت سترگ خویش باز ندارد بلکه به نشانه تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت و شهیدان گران‌قدر، حماسه جاودان و فراموش ناشدنی را خلق کنید و چراغ فروزانی برای همه علاقمندان به نظام جمهوری اسلامی در سراسر دنیا شود.

انتهای پیام/2571/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول