اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل خبر داد

تشکیل شبکه بازرسی انتخابات در اردبیل

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل از تشکیل شبکه بازرسی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا خبر داد.

تشکیل شبکه بازرسی انتخابات در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فضایل عزیزی عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی بازرسان انتخابات در اردبیل اظهار داشت: شبکه بازرسی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اردبیل تشکیل شد.

وی تصریح کرد: این شبکه در اجرای ماده 31 اصلاحی قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده 66 قانون شوراها راه‌اندازی شده است.

عزیزی خاطر نشان کرد: به منظور کنترل صحت جریان انتخابات این شبکه برای دریافت گزارش‌های مربوط به وقوع هرگونه تخلفات انتخاباتی و مواردی که می‌تواند موجب مخدوش شدن حسن جریان انتخابات باشد، آماده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل اضافه کرد: اهالی استان می‌توانند از طریق تلفن 2151580 و نمابر 2249980 با دبیرخانه این بازرسی که در استانداری مستقر است، ارتباط برقرار کنند.

وی در ادامه بیان کرد: ما در تلاش هستیم تا در فضای مناسب و آرام بدون دغدغه و تشویش خاص انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را برگزار کنیم.

عزیزی با بیان اینکه این انتخابات میدان عظیمی در حضور و مشارکت مردم برای شکستن توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان است، گفت: حضور با بصیرت و آگاهانه مردم خود بالاترین بازرسی و نظارت است.

وی ضرورت همراهی و همکاری دستگاه‌های انتظامی و قضایی را در برخورد با متخلفان یادآور شد و افزود: بهتر است در این زمینه با دقت نظر بیشتر وارد عرصه تأمین امنیت انتخابات شویم.

انتهای پیام/62001/ک20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول