اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک:

طرح مکان‌یابی و کدینگ سطل‌های مکانیزه شهر در اراک اجرا شد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک از اجرای طرح مکان‌یابی و کدینگ سطل‌های مکانیزه در این شهر خبر داد.

طرح مکان‌یابی و کدینگ سطل‌های مکانیزه شهر در اراک اجرا شد

محمود حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در راستای طرح مکانیزاسیون خدمات شهری در کلان شهر اراک و نیاز مبرم این طرح به مدیریتی هوشمند و کارآمد و احاطه کامل بر مدیریت و نظارت بر عملکرد پیمانکاران بخش خصوصی و همچنین بهبود کیفیت و بهینه‌سازی زمان سرویس‌دهی در این خصوص پروژه G.I.S ناوگان حمل و نقل زباله شهری و پیاده‌سازی مرحله دوم کار G.P.S در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک به مرحله اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: کارشناسان سازمان از اول اردیبهشت‌ماه سال‌جاری کار جانمایی مخازن بر روی G.I.S که شامل عملیات میدانی و گردآوری اطلاعات مربوط به سطل‌های مکانیزه و عملیات ورود اطلاعات و پردازش و برنامه‌ریزی در سطح مناطق است را آغاز کرده‌اند و هم‌اکنون در حال اجرا است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک خاطرنشان کرد: با استفاده از خدمات G.I.S تحلیل مکانی درستی از تمامی مخزن‌های زباله هر منطقه در سطح شهر به دست می‌آید که با کدگذاری مخازن می‌توان تعداد و وضعیت مخازن مستقر در یک خیابان را به‌دست آورد.

به گفته وی، گزینه کد مخزن یک عدد پنج رقمی بوده که بر حسب نام منطقه پیش کد آن آغاز می‌شود و شامل اطلاعاتی چون منطقه، ناحیه، و شماره مخزن و ... است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک ادامه داد: با اجرای کدینگ کردن مخازن وضعیت ظاهری مخزن، وضعیت زباله داخل مخزن و مخازنی که نیاز به جابه‌جایی دارند و موارد دیگر شناسایی خواهند شد.

حسنی افزود: امید می‌رود که پس از اجرای این طرح هزینه‌های مربوط به جمع‌آوری، حمل و دفن زباله و نیز هزینه‌های مربوط به رفت و روب سطح شهر کاهش داشته و این مبنای یک موفقیت بزرگ در راستای مکانیزاسیون خدمات شهری باشد.

انتهای پیام/87011/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول