اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتسال علیصدر همدان:

بازی‌های ما در همدان تبلیغ نمی‌شود

کاپیتان تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: در بازی با میلاد نور مرکزی تنها ما به تماشاگران باختیم اما می‌بینیم که حتی بازی‌های ما در همدان تبلیغ نمی‌شود چه رسد به اینکه حمایت شویم.

بازی‌های ما در همدان تبلیغ نمی‌شود

وحید شانه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان با اشاره به باخت هفته گذشته این تیم برابر میلاد نور مرکزی اظهار داشت: تیم فوتسال میلاد نور مرکزی بسیار ضعیف بود ولی ما به تماشاگران این تیم باختیم چون فشار تماشاگران این تیم بر روی ما زیاد بود. در این بازی مدیرعامل و سرپرست تیم ما را کتک زدند و دو بازیکن ما را از زمین بازی اخراج کردند و سه بازیکن ما با کارت زرد جریمه شدند.

کاپیتان تیم فوتسال علیصدر همدان با بیان اینکه به راحتی می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم بیان کرد: شاید اگر این تیم تماشاگر نداشت شرایط طور دیگری برای ما رقم می‌خورد اگر این تیم تا به این هفته 15 امتیاز کسب کرده تنها دلیل آن حمایت هوادارانش بوده است.

وی ادامه داد: متأسفانه در همدان شرایط به گونه‌ای است که شاید به اندازه انگشتان دو دست برای بازی‌های خانگی ما به سالن نیایند بازی‌های ما در شهر خودمان تبلیغ نمی‌شود چه رسد به اینکه بخواهیم حمایت شویم.

شانه‌ای درباره بازی این هفته علیصدر برابر شاهین لردگان به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: ما در این هفته شاید تنها شش یا هفت بازیکن داشته باشیم. لردگان در نیم فصل دوم نشان داده که تیم بسیار قدرتمندی است و با تقویت نقاط ضعف خود توانسته نتایج بسیار خوبی را کسب کند.

کاپیتان تیم فوتسال علیصدر همدان ابراز داشت: این تیم در هفته گذشته تیم دوم جدول یعنی برناخوزستان را با شکست بدرقه کرده بود و قطعاً ما کار سختی را در پیش خواهیم داشت.

وی با اشاره به سخت شدن بازی‌ها در نیم فصل دوم اظهار کرد: همه تیم‌ها در برابر ما با انگیزه و قدرت فراوانی قرار می‌گیرند و با شناخت و آنالیز برابر ما ظاهر می‌شوند و می‌بینیم که همه تیم‌ها به جز علیصدر تقویت شده‌اند.

شانه‌ای درباره تعطیلات نیم فصل دوم ابراز داشت: بعد از این هفته تعطیلات 18 روزه لیگ دسته دوم آغاز می‌شود که این موضوع باعث خواهد شد تا علیصدر با ریکاوری و جذب یک بازیکن تراز اول بتواند روند خوب خود را همچنان ادامه دهد.

گفتنی است؛ تیم فوتسال علیصدر همدان در هفته یازدهم با نتیجه سه بر دو از تیم میلاد نور مرکزی شکست خورد این تیم پنجشنبه 16 خرداد در یک بازی خانگی در سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان از تیم شاهین لردگان پذیرایی می‌کند.

علیصدر هم‌اکنون با 27 امتیاز در صدر جدول گروه جنوب لیگ دسته دوم فوتسال قرار دارد.

انتهای پیام/89018/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول