اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتسال علیصدر همدان:

بازیکنان علیصدر همدان را قیچی کردند

مربی تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: اگر دست ما به بازیکنان تیم فوتسال میلاد نور مرکزی می‌خورد خطا گرفته می‌شد اما آنها بازیکنان ما را قیچی می‌کردند و داور بی‌تفاوت از کنار آن عبور می‌کرد.

بازیکنان علیصدر همدان را قیچی کردند

مرتضی عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره شکست علیصدر برابر تیم فوتسال میلادنور مرکزی اظهار داشت: از لحظه‌ای که برای این بازی وارد سالن شدیم حاشیه‌سازی علیه تیم ما شروع شد.

وی افزود: ما پیش‌بینی این را می‌کردیم که در اراک چنین شرایطی را برای ما درست خواهند کرد و از قضا این پیش‌بینی‌ها کاملاً درست از آب در آمد.

مربی تیم فوتسال علیصدر همدان در تشریح دو نیمه بازی بیان کرد: در ابتدا با گل زدن در نیمه اول پیش افتادیم اما روی یک اتفاق در دقایق پایانی نیمه اول گل تساوی را دریافت کردیم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پایان بازی در نیمه اول فحاشی‌ها علیه بازیکنان ما شروع شد، حتی مدیرعامل و مسئولان ما را کتک زدند و کار به زد و خورد شدیدی کشیده شد و تنها می‌خواستند با یک سرباز بازی را کنترل کنند.

عظیمی با بیان اینکه این شرایط در نیمه دوم تشدید شد به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: بازی در نیمه دوم با 45 دقیقه تأخیر آغاز شد که این موضوع باعث شد که بدن بازیکنان ما نابود شود و حتی قصد داشتیم که بازی را در نیمه دوم نیمه‌تمام رها کنیم اما به علت تعهدی که دادند بازی را در نیمه دوم ادامه دادیم.

وی تأکید کرد: داور لیگ برتری می‌گفت که نمی‌گذاریم حق شما ضایع شود اما در این نیمه اگر دست ما به بازیکنان تیم فوتسال میلاد نور مرکزی می‌خورد خطا گرفته می‌شد اما آنها بازیکنان ما را قیچی می‌کردند و داور بی‌تفاوت از کنار آن عبور می‌کرد.

عظیمی با اشاره به اینکه در نیمه دوم بازی بار فنی نداشت ابراز داشت: شرایطی را به وجود آوردند که داور لیگ برتری ترسیده بود! اما بازیکنان ما تمام تلاش خود انجام دادند و بنده کم‌کاری از بازیکنانم ندیدم.

وی ادامه داد: اما دیگر زورمان به داور بازی نمی‌رسید شرایط حتی به شکلی بود که به داور و ناظر بازی فحش‌های رکیک دادند اما ناظر بازی ترسید که بازی را قطع کند.

عظیمی درباره بازی این هفته علیصدر همدان برابر شاهین لردگان گفت: شاهین لردگان تیم بسیار خوب و قدرتمندی است و در هفته گذشته هم برناخوزستان را شکست داده بود اما ما با شرایطی برابر این تیم قرار می‌گیریم که چندین بازیکن خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم.

گفتنی است؛ تیم فوتسال علیصدر همدان در هفته یازدهم با نتیجه سه بر دو از تیم میلاد نور مرکزی شکست خورد این تیم پنجشنبه 16 خرداد در یک بازی خانگی در سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان از تیم شاهین لردگان پذیرایی می‌کند.

علیصدر هم‌اکنون با 27 امتیاز در صدر جدول گروه جنوب لیگ دسته دوم فوتسال قرار دارد.

انتهای پیام/89018/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول