اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 - 210

غلامی: باید با حجت شرعی رای اصلحی را به صندوق بیاندازیم

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: باید با حجت شرعی که همان قرآن کریم است رای اصلحی را به صندوق بیاندازیم.

غلامی: باید با حجت شرعی رای اصلحی را به صندوق بیاندازیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، حجت‌الاسلام یدالله غلامی زمینه تحقق «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» را کیفیت حضور و گستردگی مردم در انتخابات و انتخابی اصلح عنوان کرد و اظهار داشت: انتخابات تکلیفی در نظام اسلامی است که باعث تقویت دین اسلام و ضربه‌ای به دهان دشمن برای خنثی کردن توطئه‌های آنان است.

وی در بیان ضرورت و اهمیت انتخابات در کشور ادامه داد: این دوره از انتخابات به واسطه شرایط بین‌المللی و منطقه‌ای و صف‌بندی جریانات سیاسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زمانی است که نظام با پیروی از مسیر مقاومت در برابر فشارهای اجتماعی و اقتصادی ابرقدرت‌ها و استکبار جهانی به قدرت برتر منطقه تبدیل شده و دشمن تمام توان خود را در خدمت تضعیف این انقلاب برداشته است تا جلو پیشرفت آن را بگیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد: ایران تاکنون با پرچمداری انقلاب اسلامی در جهان کشور را در جایی قرار داده که معادلات جهانی‌اش اثرگذار شده و این به برکت خون شهدا و مقاومتی است که در برابر استکبار انجام گرفته است.

غلامی با تاکید اینکه دشمن از طریق به هم زدن انتخابات، با نفوذ مهره‌های خود، قصد توقف نظام را داشته و با امنیتی کردن مساله انتخابات قصد ریشه‌کنی انقلاب ما را دارد، افزود: یک رای باطل ما انتخاب سرنوشت‌سازی در آینده مملکت دارد و ما باید با حجت شرعی که همان قرآن کریم است رای اصلحی را به صندوق بیاندازیم.

وی همچنین مهمترین ملاک‌های رهبری در مورد انتخاب اصلح را علم، تقوا، انقلابی بودن، امانتدار بیت‌المال بودن، برخورد با مفاسد اجتماعی و اقتصادی، شجاعت و پایبندی به اصول و رعایت اخلاقیات  و مواضع وحدت‌طلبانه ذکر کرد.

انتهای پیام/2307/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول