اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در اردبیل:

مدیریت جهادی قالیباف مشکلات اقتصادی را رفع می‌کند

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در استان اردبیل گفت: قالیباف به عنوان کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری با مدیریت جهادی خود می‌تواند در کمترین زمان مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را برطرف کند.

مدیریت جهادی قالیباف مشکلات اقتصادی را رفع می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام یوسف‌پور آذری عصر امروز در همایش تجلی حضور و انتخاب آگاهانه در سالن اجتماعات حافظ اردبیل اظهار داشت: بنده از دست‌‌اندرکاران این همایش گله‌مند هستم که ما را با نام مناظره دعوت کردند اما در کمتر از 10 دقیقه فرصت دادند تا برنامه‌ها و رویکردهای کاندیداهای مورد نظرمان را تبیین کنیم در حالی که چنین امری در این فاصله زمانی اندک امکان‌پذیر نیست.

وی با اعلام اینکه آمادگی دارم از هر تریبون و با هر شخصیت، گروه و حزبی در مورد توانمندی قالیباف مناظره کنم، تصریح کرد: بنده در نشست‌ها و مصاحبه‌های مطبوعاتی نیز اعلام کردم آمادگی کامل داریم تا با رؤسای ستادها و افراد فعال در حوزه‌های اقتصادی نشست و مناظراتی را برگزار و دیدگاه‌های کاندیدای خودمان را تبیین کنیم.

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: بنده هرگز به دنبال سیاه‌نمایی اقدامات 34 سال گذشته نیستم چرا که بی‌انصافی است دستاوردهای نظام را بخواهیم زیر سوال ببریم ولی انتظار مردم از دولتی که شعارش این بود درآمد نفت را بر سر سفره ملت می‌آورد بسیار بیشتر از اوضاع و احوالی است که امروز بر سرمان آمده است.

یوسف‌پور آذری به گرانی‌های عذاب‌آور و افزایش قیمت کالاهای اساسی آن هم به صورت شبانه‌روزی اشاره کرد و ادامه داد: این نهایت ظلم است که مدیران توانمند و لایق انقلاب مظلومانه به گوشه‌ای خزیده و در این اوضاع و احوال سکوت اختیار کنند.

وی اضافه کرد: در یک اشتباه تاریخی در سال 84 کاری کردیم که این کشور بیش از 50 سال عقب افتاد و ما از چشم‌انداز و افق 1404 که باید به موقعیت ممتاز منطقه‌ای می‌رسیدیم، دور ماندیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس ستاد قالیباف در اردبیل بیان کرد: رشد ناخالص ملی ما که باید در وضعیت کنونی 11 درصد بود الان به منفی 1.5 درصد رسیده است در حالی که وعده تورم یک رقمی دولت نیز به بالاترین میزان و سطح خود رسیده است.

یوسف‌پور آذری یادآور شد: ما قطعاً با چنین استراتژی 50 سال عقب افتادیم در حالی که در دولت نهم و دهم از یک‌هزار و 200 میلیارد دلار درآمد نفتی سه دهه گذشته کشور، 700 میلیارد دلار در هشت سال اخیر تحقق یافته است.

وی گفت: به رغم این تنگناها قالیباف با مدیریت جهادی خود در تهران کارهای اساسی و زیربنایی بسیاری را انجام داد به طوریکه با 15 هزار میلیارد تومان تحقق درآمد توانست شهرداری را در عالی‌ترین وضعیت درآمدی قرار دهد.

یوسف‌پور آذری افزود: شهردار تهران بدون اینکه فشاری به مردم این شهر وارد شود تنها هزار میلیارد تومان از بازیافت زباله درآمد کسب کرده و با یک سیاست اقتصادی منطقی و پایدار سعی کرده است ثبات مدیریتی و آرامش روانی را در تهران برقرار کند.

این مسئول به ابعاد مختلفی از توانمندی مدیریتی قالیباف در تهران اشاره کرد و اظهار داشت: پل‌ها و تونل‌هایی که چند سال پیش شروع شده بود قالیباف آنها را جمع و جور کرد به طوریکه در تمام سنگرها چه در دوران فرماندهی لشکر، قرارگاه خاتم، نیروی هوایی، ‌فرماندهی انتظامی و شهرداری تهران توانست شایسته‌ترین مدیریت را از خود به نمایش بگذارد.

یوسف‌پور آذری در پایان سخنان خود تصریح کرد‌: به رغم همه این شایستگی‌ها عده‌ای از دشمنان کوردل و افراد مزدور صفت علیه این کاندیدای توانمند تبلیغات منفی به راه انداختند که به زودی سی.دی در اختیار هموطنان قرار می‌گیرد که با نشان دادن ابعاد مدیریت جهادی قالیباف شاهد خنثی شدن این ترفندها و توطئه‌ها می‌باشیم.

انتهای پیام/62007/ک40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول