اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

مشکلات اقتصادی امروز دستخوش تصمیمات یک شخص نیست

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی امروز و مشکلات موجود دستخوش تصمیمات یک شخص نیست، گفت: از زمان وارد شدن ارز در کشور استارت تورم زده شد.

مشکلات اقتصادی امروز دستخوش تصمیمات یک شخص نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد صبح امروز در نشست سیاسی بصیرتی گفتمان ولایت فقیه در مسجد امام زمان(عج) دهقاید اظهار داشت: هم‌اکنون در شرایط و موقعیتی قرار گرفته‌ایم که هر رفتار و تصمیم‌گیری ما به شدت در آینده نظام تاثیرگذار است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس افزود: تصمیم صحیح مردم که نتیجه تحقیق و بررسی تفکر و سوابق است، می‌تواند آینده نظام و انقلاب را تضمین کرده، ولی باید توجه داشته باشیم انتخابی که متأثر از تبلیغات و رفتارهای تبلیغی باشد به نظام آسیب وارد می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه آیندگان بر سر سفره‌ای می‌نشینند که من و شما پهن می‌کنیم، گفت: موقعیت کنونی ما نیز ساخته تصمیمات گذشتگان و حاصل تصمیماتی است که خود یا دیگران در گذشته گرفته‌ایم، لذا در آینده نیز آن چیزی که رقم خواهد خورد، حاصل تصمیمات ماست.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس اضافه کرد: وضعیت اقتصادی امروز و مشکلات موجود دستخوش تصمیمات یک شخص نیست، بلکه حاصل رفتار دولت‌های مختلف در سال‌های گذشته است که ماحصل آن به اینجا رسیده است.

موسوی‌نژاد با اشاره به اینکه تورم در ایران از پنجاه سال پیش وجود داشته و مربوط به امروز نیست، یادآور شد: پنجاه سال پیش تصمیمی گرفته شد که ارز وارد کشور شده و با تبدیل به ریال در زندگی و بودجه کشور دخالت کند و این تصمیم موجب شد که تعریفی به‌عنوان تورم در بودجه سالانه به‌وجود آید.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هیچ دولتی تاکنون نتوانسته وابستگی ایران به نفت را کم کند، همچنین هیچ دولتی جرأت اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها را پیدا نکرده بود، زیرا از تورم و گرانی‌های حاصل از آن می‌ترسیدند، ولی در دولت فعلی این کارها انجام گرفت.

این مسئول ابراز داشت: افرادی به‌خاطر اینکه وضعیت امروز را اسفناک و استثنایی نشان بدهند، دولت را تخریب و در مورد وضعیت نظام سیاه‌نمایی می‌کنند و از سوی دیگر می‌گویند دلیل این مشکلات تحریم‌ها است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید از این افراد پرسید اگر این مشکلات بر اثر تحریم‌ها به‌وجود آمده، پس چرا دولت را تخریب می‌کنید زیرا اگر شما هم در رأس دولت بودید این مشکلات به‌وجود می‌آمد و اگر مشکل از رفتارها و تصمیمات دولت است، پس چرا می‌گویید تحریم وجود دارد و ما می‌خواهیم رابطه کشور را با دنیا اصلاح کنیم؟

وی با تاکید بر اینکه بعضا برخی از ناکارآمدی‌های تیم اقتصادی دولت به افزایش مشکلات اقتصادی کمک کرده است افزود: هیچ شخص و دولتی عاری از خطا نیست و ما نیز به برخی از رفتارها و تصمیمات دولت انتقاد داریم.

موسوی‌نژاد اضافه کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و با وحدت و همدلی برای رفع مشکلات کشور گام برداریم.

انتهای پیام/2452/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول