اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پیام آیت‌الله طباطبایی‌نژاد آمده است

آیت‌الله طاهری حضوری قوی در پیشبرد آرمان‌های امام خمینی(ره) داشت

در پیام آیت‌الله طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان به مناسبت رحلت آیت‌الله طاهری آمده است: آیت‌الله طاهری در طول عمر پر برکت خود به ویژه در دوران مبارزات قبل از انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و با تقدیم فرزند شهیدش، حضور قوی و مؤثری در پیشبرد اهداف و آرمان‌های امام عظیم‌الشأن ایفا کرده است.

آیت‌الله طاهری حضوری قوی در پیشبرد آرمان‌های امام خمینی(ره) داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اصفهان، آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در پیامی مشترک با  علیرضا ذاکر اصفهانی استاندار اصفهان درگذشت آیت‌الله طاهری نخستین امام جمعه اصفهان را تسلیت گفتند.

در بخشی از این پیام آمده است: در ایام شهادت امام موسی کاظم (ع) خبر ارتحال عالم مجاهد حضرت آیت‌الله طاهری (طاب ثراه) مایه تأسف و تأثر شد.

در ادامه این پیام تاکید شده است: این عالم ربانی در طول عمر پر برکت خود به ویژه در دوران مبارزات قبل از انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و با تقدیم فرزند شهیدش، حضور قوی و مؤثری در پیشبرد اهداف و آرمان‌های امام عظیم‌الشأن ایفا کرده است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: با عرض تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب، خاندان محترم طاهری، مردم استان اصفهان و عموم علاقه‌مندان به ایشان و با گرامیداشت ایام رحلت امام (ره) و یاد و نام شهدای قیام 15 خرداد از آحاد مردم بزرگوار و شهیدپرور اصفهان دعوت می‌کنیم با حضور در مراسم تشیع و بزرگداشت این عالم جلیل‌القدر، تجلیل شایسته‌ای از مقام علمی و جهادی ایشان به عمل آورند.

انتهای پیام/63008/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول