اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی:

سیره و اندیشه امام(ره) پاسخگوی تمام نیازهای انسان است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: امروز سیره و اندیشه امام در تمام ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و انسانی و حتی فردی برای تمام آحاد بشریت الگو است.

سیره و اندیشه امام(ره) پاسخگوی تمام نیازهای انسان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه مریم دهقانی ظهر امروز در همایش یادمان روح الله، حماسه انقلاب و بانوان حماسه‌ساز که به همت اداره کل امور خانواده و بانوان استانداری با مشارکت شورای عالی زنان استان، جامعه زنان سپاه شهدای استان، جمعیت زنان فرهیخته سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه‌های علمیه خواهران استان در سالن وحدت مجتمع فرهنگی هنری ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند «بعد از این راه امام، تفکر، حکمت و مکتب امام در دنیا نقش خواهد آفرید و نسل‌ها آن را آزمایش خواهند کرد».

وی تصریح کرد: امام کسی است که خردمندی پرهیزکار، دانشمندی پارسا و حکیمی نو اندیش بود و فراتر از یک فرد، یک جریان فکری نو اندیش، تاثیرگذار و جهت دهنده فکری بوده که هر روز که می‌گذرد، طرفدارانش بیشتر می‌شوند.

دهقانی افزود: امروز سیره و اندیشه امام در تمام ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و انسانی و حتی فردی برای تمام آحاد بشریت الگو بوده و پاسخگوی تمام نیازهای انسان است و روز به روز به طرفداران و محبان امام افزوده می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ثمره راه امام بیداری اسلامی بوده، خاطرنشان کرد: افسران اول صفوف جمهوری اسلامی را در ایران زنان برعهده داشتند و این مسئله در دنیا نیز الگو شده است.

دهقانی اضافه کرد: امام روح جدیدی در کالبد اسلام دمید و امروز ما شاهد اثرات ماندگار و جاوید آن هستیم.

وی با بیان اینکه امام در آحاد بشر و مخصوصا مستضعفین و خصوصا قشر بانوان تحولی بنیادی ایجاد کرد، ابراز داشت: در موج بیداری اسلامی و موج‌هایی که اعتراض علیه حاکمان انجام دادند بر تبعیت از همین توده‌های ایران اسلامی صورت گرفت.

دهقانی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) در زمینه قشر بانوان، حضور آگاهانه و عالمانه بانوان را تجدید نمود تا عرصه‌های سیاسی و اجتماعی را با آموزه‌های دینی و رعایت موازین شرعی به نام خود ثبت کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز جهان چشم به زنان و جوانان کشور اسلامی دوخته، تصریح کرد: زنان به دنیا ثابت کردند می‌توان با قدرت الهی و رهبری امام و مقام معظم رهبری در برابر بزرگترین ابر قدرت‌ها ایستاد.

انتهای پیام/61006/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول