اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس:

دشمن دنبال فتنه قبل از انتخابات بود

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس گفت: دشمن با پشتیبانی از فرد خاصی در انتخابات ریاست جمهوری دنبال ایجاد فتنه قبل انتخابات بود که با احراز صلاحیت کاندیداها از سوی شورای نگهبان به هدفشان نرسیدند.

دشمن دنبال فتنه قبل از انتخابات بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد بیاتیان در دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سنندج با طرح این سوال که با چه رویکردی روستاها به شهر تبدیل می‌شوند، اظهار کرد: قبل از تبدیل روستاها به شهر باید شغل مردم ساکن این مناطق مشخص شود تا بعد از اجرای این برنامه قادر به تامین نیازهای ضروری خود باشند.

وی با بیان اینکه هر خانه و خانواده روستایی یک واحد تولیدی است، عنوان کرد: مسئولان با این دیدگاه که هر روستا با داشتن جمعیت یک‌هزار و 500 نفر باید به شهر تبدیل شود اصولا اقدام به تعطیل کردن واحدهای تولیدی می‌کنند.

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: متاسفانه با تبدیل روستاها به شهر معماری بومی و سنتی نیز به فراموشی سپرده می‌شود و عملا این نوع  معماری مورد غفلت و بی‌توجهی قرار می‌گیرد.

بیاتیان اظهارداشت: متاسفانه در مسکن مهر نیز معماری ایرانی و اسلامی رعایت نشد و مسئولان مربوطه بدون توجه به هویت بومی اقدام به ساخت این منازل کردند.

وی اضافه کرد: اگر در روستاها امکانات لازم فراهم شود و اقتصاد مبتنی بر کشاورزی و دامپروری در این مناطق رونق پیدا کند آینده استان و کل‌کشور نیز تحت تاثیر مطلوب این روند قرار خواهد گرفت.

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی شهرداری‌های استان را به پرنده‌ای که هنوز قادر به پرواز نیست تشبیه کرد و گفت: این پرنده برای ادامه حیاتش نیازمند توجه دیگران است.

بیاتیان افزود: شهرداری‌های استان در صورتیکه خود باید درآمدزا باشند، متاسفانه مدام منتظر کسب اعتبار از سوی استانداری هستند.

وی به حماسه سیاسی 24 خرداد ماه جاری اشاره کرد و بیان داشت: اینکه شورای نگهبان از همه جناح‌ها افرادی را تائید صلاحیت کرده است جای تقدیر دارد.

وی عنوان کرد: دشمن با پشتیبانی از فرد خاصی در انتخابات ریاست جمهوری کشور ما به دنبال ایجاد فتنه قبل انتخابات بود که با احراز صلاحیت کاندیداها از سوی شورای نگهبان بدخواهان به هدفشان نرسیدند.

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه کشورهای قدرتمند در مقابل  کشور ما اقدام به مذاکره می‌کنند نشان از این است که ایران اسلامی راه درستی را در پیش گرفته است.

وی ادامه داد: افراد رد صلاحیت شده نیز با تمکین از قانون اجازه وقوع فتنه قبل از انتخابات را به دشمن ندادند که این نیز نشان از بصیریت و آگاهی این افراد دارد.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه عنوان کرد: تا چند روز دیگر مبادله موافقت نامه مربوط به اعتبارات بودجه سال 92 صورت می‌گیرد.

احسن علوی از مسئولان استان خواست از اعتبارات امسال به بحث حاشیه شهرها و تامین امکانات ضروری این مناطق توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/79003/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول