اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان بوشهر مطرح کرد

نگاه اجتماعی به شورای شهر / انتخابات رفاقتی و رقابتی در شوراها

دبیر تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان بوشهر با بیان اینکه به شوراها باید نگاه اجتماعی داشته باشیم، گفت: امیدواریم با حفظ اخلاق انتخاباتی شاهد انتخاباتی رفاقتی و رقابتی باشیم.

نگاه اجتماعی به شورای شهر / انتخابات رفاقتی و رقابتی در شوراها

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، قاسم برجویی صبح امروز در نشست اعضای ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان بوشهر با خبرنگاران با تشریح روند انتخاب 11 نفر از اعضای ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان بوشهر اظهار داشت: پس از فراخوان تشکل، از لیست 150 نفره، 40 نفر را استخراج کردیم.

وی بیان کرد: پس از این کار از منتخبان رزومه شخصی و برنامه‌ها را دریافت کردیم و شورای هماهنگی خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت که شامل افراد تاثیرگذار فرهنگی و اجتماعی بودند رزومه‌ها را مطالعه و 30 نفر برای مصاحبه حضوری انتخاب شدند.

برجویی ادامه داد: از این تعداد پس از انجام مصاحبه 22 نفر انتخاب شده و برنامه‌ها، عملکرد و صداقت 22 نفر بررسی و نهایتا 11 نفر برای عضویت در ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت انتخاب شدند.

دبیر تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان بوشهر تصریح کرد: نگاه به شورای اسلامی شهر باید نگاهی اجتماعی باشد، اما معتقدیم نخستین نکته‌ای که شهر را به آرامش می‌برد، این است که با نگاه اجتماعی به فضای شورای شهر نگاه کرده و از باندبازی و فعالیت‌های جناحی پرهیز کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد فعالیت شوراها گفت: اگر با نگاه اجتماعی به شوراها ورود کنیم، توفیق شوراها سرمایه ارزشمند اعتماد عمومی را افزایش خواهد داد.

برجویی ادامه داد: عمل به وظایف قانونی، ارتباط با مردم، نظارت و انتخاب شهرداران، توجه به مختصات شهر اسلامی، خالص کردن نیت برای خدمت به مردم از جمله وظایف مهم شورای اسلامی است.

دبیر تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان بوشهر بیان داشت: 11 نفر افراد انتخاب شده برای ائتلاف خدمتگزاران، مجموعه‌ای همدل و همراه است که این امر موجب قوت تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان بوشهر خواهد بود.

وی گفت: اعضای ائتلاف نباید کاری کنند که انگیزه‌های جناحی آنان را از کار اصلی خود بازدارد.

برجویی اظهار داشت: نباید بین شورا و شهرداری اختلاف ایجاد شود چرا اختلاف موجب بهم خوردن جو عمومی در بین مردم هم می‌شود.

دبیر تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان بوشهر با بیان اینکه در بین اعضای ائتلاف جنجال سیاسی به جای عمل به وظایف نباید صورت گیرد، گفت: جلوگیری از قانون فروشی در شهرداری‌ها باید انجام شود و مجموعه بایدها و نبایدهای مد نظر برای ائتلاف آبادانی و پیشرفت را در یک جزوه تهیه کردیم.

وی اضافه کرد: حضور دو نفر از بانوان فرهیخته استان در بین اعضای ائتلاف از نقاط قوت این ائتلاف است، ضمن اینکه چهره‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را در بین اعضای ائتلاف داریم.

برجویی گفت: لیست 11 نفره ائتلاف آبادانی و پیشرفت تلفیقی از تخصص‌های لازم در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، بانون و جوانان است.

دبیر تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان بوشهر تصریح کرد: با حفظ اخلاق انتخاباتی و تقوای اجتماعی، امیدواریم انتخاباتی رفاقتی و رقابتی داشته باشیم.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول