اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل محیط زیست خوزستان خبر داد

لزوم خروج شرکت «کربن‌بلاک» از اهواز/ادامه ورود فاضلاب منازل نیوساید به کارون

مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: ورود فاضلاب 150 منزل مسکونی منطقه نیوساید به رودخانه کارون پس از دو سال تذکر همچنان ادامه دارد و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده است.

لزوم خروج شرکت «کربن‌بلاک» از اهواز/ادامه ورود فاضلاب منازل نیوساید به کارون

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، احمدرضا لاهیجان‌زاده امروز در جلسه شورای سلامت استان اظهار کرد: ورود فاضلاب 150 منزل مسکونی منطقه نیوساید به رودخانه کارون پس از دو سال تذکر همچنان ادامه دارد و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده است.

وی افزود: برای اینکه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به اهمیت موضوع پی ببرد تنها راه مسدود کردن ورود فاضلاب منازل نیوساید به رودخانه کارون است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به اینکه این منازل با شبکه فاضلاب شهری فاصله زیادی ندارند اذعان داشت: اگر شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب پای کار بیاید اتصال فاضلاب این منازل به شبکه فاضلاب شهری در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود اما متاسفانه این شرکت در این زمینه همکاری نمی‌کند.

وی همچنین خواستار خروج شرکت کربن بلک به خارج از محدوده شهر اهواز شد و بیان داشت: متاسفانه اختلاف‌نظر بر سر جزئیات باعث شده است که این کار به تاخیر بیفتد، حل اختلاف میان مشاور پروژه و اداره راه و شهرسازی و تسریع در انتقال این شرکت به خارج از محدوه شهری باعث می‌شود از آسیب ناشی از آلودگی این شرکت در اهواز کاسته شود.

انتهای پیام/72011/ت10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول