اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت 15 خرداد عنوان کرد

حجت‌الاسلام رئیسی؛ سخنران ویژه مراسم 15 خرداد در قم

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت پنجاهمین سالروز قیام 15 خرداد گفت: مراسم 15 خرداد در قم با حرکت دسته‌های عزاداری از بیت امام به سمت حرم مطهر و سخنرانی معاون اول قوه قضائیه برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام رئیسی؛ سخنران ویژه مراسم 15 خرداد در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نصرت‌الله لطفی عصر امروز در دیدار اعضای ستاد مرکزی بزرگداشت پنجاهمین سالروز قیام 15 خرداد با آیت‌الله مکارم شیرازی اظهار کرد: تمبر یادبود 15 خرداد با حضور استاندار قم در همایش «بیداری اسلامی دستاورد قیام خونین 15 خرداد» رونمایی خواهد شد.

وی افزود: در همایش «بیداری اسلامی دستاورد قیام خونین 15 خرداد» در مدرسه فیضیه دو سخنران خواهیم داشت که یکی از آنها آیت الله نوری همدانی و سخنران دوم هم حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه خواهند بود.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت پنجاهمین سالروز قیام 15 خرداد با اشاره به مراسم‌های ویژه سالروز رحلت امام خمینی(ره) گفت: شب نخست مراسمی از سوی رهبر معظم انقلاب در مسجد اعظم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در شب دوم با توجه به تقارن 15 خرداد با سالروز رحلت امام موسی کاظم(ع) در شبستان امام خمینی(ره) شاهد برگزاری مراسم خواهیم بود که سخنران آن حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) خواهد بود.

لطفی با بیان اینکه برنامه روز 15 خرداد با حضور هیئت‌های مذهبی قم برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: تجمع هیئت‌های مذهبی در مقابل بیت امام راحل و حرکت دسته‌های عزاداری به سمت حرم مطهر برای این روز در نظر گرفته شده است و سخنران مراسم هم حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی معاون اول قوه قضائیه خواهد بود.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت پنجاهمین سالروز قیام 15 خرداد با اشاره به تاکیدات بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر بزرگداشت ایام‌الله عنوان داشت: ایشان همواره می‌فرمودند ملت ایران دو مناسبت بزرگ عاشورا و 15 خرداد را نباید فراموش کنند.

وی ادامه داد: برگزاری پنجاهمین سالروز قیام 15 خرداد و تشکیل ستاد مرکزی فرصتی برای جبران کم کاری‌ها در گذشته برای بزرگداشت این مناسبت مهم خواهد بود.

لطفی با بیان اینکه علاوه بر ستاد مرکزی در قم در تمام استان‌ها هم ستادی برای بزرگداشت قیام 15 خرداد تشکیل شده است ابراز کرد: اعزام مبلغ به سراسر کشور و ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و مذهبی هم جزو اقداماتی است که همزمان با این ایام صورت می‌گیرند.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت پنجاهمین سالروز قیام 15 خرداد افزود: بسترسازی برای خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد امسال باید با استفاده از ظرفیت مناسبت‌هایی چون 15 خرداد صورت گیرد.

وی از تلاش برای شاخص کردن جایگاه جلوس امام راحل در مدرسه فیضیه خبر داد و افزود: از نظر هنری و فرهنگی باید کاری بشود که این جایگاه بتواند یادآور روزهای مبارزه و شروع نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) باشد.

انتهای پیام/78004/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول