اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمان پیشنهاد داد

راه‌اندازی یک مجموعه تولیدی محصولات پزشکی توسط پزشکان کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مجموعه پزشکان می‌توانند با همکاری هم یک مجموعه تولیدی محصولات پزشکی و یا دارویی را برای استان کرمان احداث کنند که این امر هم دارای منافع زیاد برای صاحبان آن و هم مفید برای استان و مردم است.

راه‌اندازی یک مجموعه تولیدی محصولات پزشکی توسط پزشکان کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی در دیدار با اعضای جدید هیئت مدیره نظام پزشکی استان کرمان اظهار داشت: احداث و راه‌اندازی یک طرح و یا پروژه عمرانی، فرهنگی، خدماتی و آموزشی توسط پزشکان می‌تواند اثری ماندگار در استان کرمان ایجاد کند و منشأ اثر و برکات بی‌شماری برای مردم باشد.

این مقام قضایی با اشاره به پاره‌ای از اختلاف‌نظرها و تفاوت برداشت‌های پزشکان با شهرداری بیان داشت: بسیاری از اختلاف نظرها و سلایق را می‌توان با گفت‌و‌گو و تعامل حل کرد و در چارچوب همکاری و همفکری آثار ماندگاری را با نام خود و به عنوان باقیات صالحات برای مردم بر جای گذاشت.

توکلی تصریح کرد: هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی می‌تواند با مدیریت توانمندی‌ها و شرایط حاکم بر جامعه پزشکی این قشر فرهیخته را پویاتر و با انرژی‌تر نسبت به استان و شهر قرار دهد.

وی جامعه پزشکی را جامعه‌ای اثرگذار و فرهنگ‌ساز خواند و ابراز کرد: با مدیریت صحیح و استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی نسل‌های آینده نیز می‌توانند از خدمات و میراث ماندگار این قشر فرهیخته بهره‌مند شوند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: دستگاه قضایی نیز در چارچوب قانون از هرگونه حمایت و کمکی در این راستا کوتاهی نمی‌کند.

توکلی افزود: جامعه پزشکی به عنوان یک قشر فرهیخته و به واسطه شرایط کار، حرفه و درآمد می‌تواند با مشارکت در طرح‌های توسعه و آبادانی به عنوان الگو و پیشرو برای سایر اقشار مطرح شود.

به گزارش فارس، در این جلسه تعدادی از اعضای هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند و مقرر شد به سبب ضابطه‌مند شدن طرح‌ها و تسریع در اجرا و همچنین رفع بخشی از موانع قانونی در چارچوب تعامل و همراهی، جلسه‌ای با حضور شهردار و معاونان شهرداری با اعضای هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی برگزار شود.

انتهای پیام/2446/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول