اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد

لغو پروانه فنی یک پزشک متخلف به دلیل اخذ ویزیت مازاد بر تعرفه در رشت

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان از مجازات نقدی و لغو پروانه فنی یک پزشک متخلف به دلیل اخذ وجه ویزیت مازاد بر تعرفه در رشت خبر داد.

لغو پروانه فنی یک پزشک متخلف به دلیل اخذ ویزیت مازاد بر تعرفه در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا قشلاقی ظهر امروز در جلسه تعزیرات حکومتی استان برخورد با متخلفان در هر صنفی را یکی از وظایف تعزیرات حکومتی عنوان کرد.

وی با اشاره به اتهام یک پزشک متخلف در رشت، اظهار کرد: این پزشک به دلیل دریافت وجه مازاد بر تعرفه پزشکی شاکی خصوصی داشت.

این مسئول ادامه داد: شاکی خصوصی در اظهارات خود عنوان کرده بود که پس از انجام عمل جراحی متوجه دریافت وجه اضافه از پزشک معالج خود شده و به همین منظور درخواست رسیدگی به این موضوع را از تعزیرات حکومتی کرده است.

وی با بیان اینکه درخواست شاکی مورد بررسی قرار گرفت، افزود: موضوع پس از ارجاع به کمیسیون ماده 11 دانشگاه علوم پزشکی و تایید تخلف پزشک مذکور، از طرف شعبه چهارم تعزیرات حکومتی بار دیگر پرونده وی مورد بررسی قرار گرفت.

قشلاقی با تصریح بر اینکه نتیجه بررسی‌ها منجر به صدور رأی شد، یادآور شد: با تکمیل تحقیقات تخلف، پزشک مذکور به پرداخت جزای نقدی با مبلغ 22 میلیون و 625 هزار ریال در حق دولت محکوم شد.

وی اضافه کرد: پزشک متخلف علاوه بر جزای نقدی به لغو پروانه مسئولیت فنی نیز محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان با تصریح بر اینکه رای صادر مورد اعتراض پزشک متخلف قرار گرفت، خاطرنشان کرد: با اعتراض این پزشک در شعبه دوم تجدید نظر گیلان، بار دیگر پرونده وی مورد رسیدگی قرار گرفت که رأی اولیه عیناً تایید شد.

به گفته وی، با توجه به ضرورت نظارت و کنترل بر فعالیت‌های اقتصادی و لزوم اجرای مقررات قیمت‌گذاری و ضوابط توزیع، متخلفان از اجرای مقررات طبق مواد قانون تعزیر می‌شوند.

قشلاقی قوانین تعزیرات حکومتی را شامل گرانفروشی، کم‌فروشی و تقلب، احتکار،اخذ و امتناع از عرضه کالا، عدم اجرای ضوابط قیمت‌گذاری و توزیع، نداشتن پروانه کسب واحدهای صنفی و... عنوان کرد.

انتهای پیام/2300/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول